Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af t shirt til mindre web shop

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kammerat og jeg går med planer om at starte en web shop. Vi vil sælge t shirts med vores eget designede print i god kvalitet. Til at starte med vil det være et hobby projekt, da vi har henholdsvis studie og arbejde ved siden af, vi skal derfor ikke til at starte en stor produktion op i udlandet. Det vil måske være en 50 -  100 stykker vi skal have lavet.

Vi vil derfor høre om der er nogen, der ved hvem der kan producere disse t shirts for os i Dk?

Om vi skal købe t shirts´ne for sig og få dem trykt hos et andet firma, eller om vi kan få det gjort samme sted?

Vi vil gerne have vores eget nakkemærke osv. i

Hvis i ellers har andre gode råd er vi mere end lydhør.

Mvh. Morten

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det for en type tryk ?

Er det f.eks blyant/portræt lign. skitser ?

Er det grafitti lign. tekst designs, eller måske cartoon lign. figurer med tydelige streger/markeringer ? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.cphww.dk/ tag en snak med Martin Høyer og se om de kan hjælpe dig. Du skal ikke lade dig snyde af at de sælger arbejdstøj. de har også meget andet og de trykker på tøjet.

Jeg kan ikke huske hvad opstartsprisen er men jeg mener den ligger på omkring kr500, men det er kun første gang, da de skal have lavet en "film" til dit tryk. Derefter bestiller du "bare" den mængde du skal bruge og så trykker og sender de det til dig,

De laver også broderi hvis det har interesse

 

/Flemming

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

mange af de firmaer der sælger tøj med tryk, køber det igennem id.dk, så hvis det er nogen af deres t-shirts du kan bruge, er der mange der kan trykke for dig.... faktisk næsten alle der trykker tøj, har ID...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg ved der ligger et trykkeri på frederiksberg som trykker kvalitet til billige penge.

De laver også necklabel fordi de vidst nok har deres egne tshirts. ID tshirts står der ID eller noget lignende i nakken.

Der er billig opstart på 300kr og han levere altid til tiden.

Du kan ringe på 38 88 41 00 og spørge efter Nick. T shirts'ne er også rigtig billige.

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være Cartoon lignende tryk og tekst designs, vi skal have lavet, og MEGET gerne med vores egne necklabels. I stil vil det nok minde lidt om humör print.

Mvh Morten

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne prøve at tage fat i:

Grønning Tex-tryk
Thrigesvej 7
8600 Silkeborg
Tlf. 86815699

De har været igang i 35 år og jeg tror ikke du finder billigere og har tusindevis af referencer.

De laver dog ikke transfer eller nakke labels...

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle han så tage fat i dem når de ikke laver Neck Labels og det var et af hans ønsker?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror forresten også det bliver lidt dyrt hvis I skal have lavet eget nakkemærke ved kun 50-100 t-shirts, det er ofte noget man først laver ved større leveringer...

men du kan da prøve at lave en forespørgsel her, eller kikke nærmere på et eksempel på private label her

 

skal du ned i de ca.50-100 stk. med en rimelig leveringstid, skal du nok til østen og have lavet det....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi det måske kunne betale sig at få nakke mærker i et sted og trykket et andet sted.

Det er jo ikke sikkert, hvis han finder et sted de syr nakke labels i at de så også trykker.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)