Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifter hele tiden mellem side 1 og 2?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Problem på flere af mine søgeord.

Jeg ligger nummer 6 på side 1 i en time så nummer 2 på side 2 i 2 timer så nummer 7 på side 1 i en time så nummer 2 på side 2 i 1 time så nummer 6 igen på side 1 også nummer 2 på side 2 og sådan forsætter det dag efter dag :)

Ligger desværre mere på side 2 nu end på side 1 men hvorfor smider google mig sådan rundt kan se at mange af de andre ligger hvor de ligger :)

Bliver glad og skufftet 7 gange om dagen...

 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis siden er forholdvis ny, kan du sagtens opleve at den vil hoppe op og ned i google. Seo kræver lidt tålmodighed Wink

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google har jo en enorm serverpark og alt afhængig af aktuelle belastning på den ene og anden server, vil din søgning (i grove træk) blive guided derhen hvor der p.t. er mindst belastning (det hedder Load Balancing).

For at du så kan få det samme resultat uanset hvornår du søger, kræver det, at alle Googles servere er identiske. Hver server har et index som den bruger til at finde resultater i, og disse bliver "synkroniseret" med faste intervaller.

Du kan derfor fint komme ud for, at Server A's index ikke er det samme som Server B's index. Med tiden burde udsvingene dog blive mindre.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet og siden er 4 måneder gammel så måske det har en indvirkning.

Ok var ikke klar over at det fungerede sådan må håbe at de andre indexere efter den der har mig bedst placeret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejd målrettet videre med linkbuilding og SEO generelt – gør dig synlig. Jeg har fået lidt råd vedr SEO, men derudover klarer jeg selv tingene, og jeg er da endt på side 1 på indtil flere relevante ord nu.

Nogle hopper også lidt rundt, men så længe det går opad på sigt, klager jeg bestemt ikke! Og at blive på en placering kræver jo også arbejde.

Held og lykke med det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Hejsa

Ja, enig, tålmodighed er en dyd når du taler SEO. Blandt andet er det vigtigt at du ikke ryger med på "panikken" og ændrer for meget i meta title forside menu links, osv. Hold dig til din opsætning i et par måneder og se så om det går generelt fremdad eller om du mister placering. Har du lavet dit grundarbejde godt nok, så skal det nok gå fremad.

Det vigtigste for dig nu er at arbejde på din pagerank og det gør du ved at få links ud alle mulige og umulige steder. Din pagerank er 2/10, den kan sagtens komme op.

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bo

Gode råd - men hvorfor mener du, at PageRank er så vigtig, at den faktisk er det vigtigste? PageRank og placering i SERPS har jo ikke nogen nævneværdig sammenhæng, og da han ikke skal sælge links, bliver jeg lidt nysgerrig?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for besvarelserne.

Panikkede faktisk lidt på et tidspunk og lavede netop mine titles, content og nogle af mine varenavne om.

Er det dumt at have sit søgeord til at indgå i sine varenavne mange gange? Skal man holde sig til 6 til 7 gentagelser eller have det til at indgå i så mange så muligt har pt brugt en h2 til mine varenavne.

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)