Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retssag om 500 kr

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi

Jeg vil også tilslutte mig Flemming bedømmelse af sagen, fra et juridisk ståpunkt. Når det så er sagt, så vil jeg som nogen ovenfor ligeledes råde dig til at betale med et smil og sige tak for godt samarbejde. Der er da ikke nogen måde du kan irritere din partner mere, end ved at vise at han ikke kan ramme dig med sin smålighed. Det eneste du vil få ud af at køre sagen videre det er en masse bøvl, desuagtet at du har ret. Husk på, at den eneste der kan ødelægge dit gode humør er dig selv ;D

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være tilbøjelig til at være enig med Daniel men dette er jo ikke eneste episode i denne sag. Det man skal ned og kigge på er hvad de måtte have beslutninger og aftaler i interessentskabet. Hvis der eks. kræves enighed om alle beslutninger, uden nogle beløbsgrænser, ville medpartneren jo kunne nedlægge veto. 

Det her er jo et klokkerent eksempel på noget som ikke kan siges for tit: Lav interessentskabskontrakt eller for ApS'et: en anpartshaverkontrakt og lad være med at spring over hvor gærdet er lavest og hente en på nettet. Det kan måske være ok et stykke af vejen men man kan komme ud i situationer hvor kontrakten ikke er dækkende.

Det at man fra starten sætter sig ned og diskuterer sådanne ting gør også at man kommer tættere på hinanden og måske kan fange nogle ting i opløbet. 

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok som en trist afslutning på det i startede sammen... Jeg ville også bare betale pengene og komme videre derfra. Man bruger simpelthen alt for meget energi på sådan noget - og spørgsmålet er om det er det værd i sidste ende! Held og lykke med det!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja jeg må give Helle ret, betal og kom videre. Det ender også situationen hvor du viser dig som den store, istedet for den smålige.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:
Jeg vil så se frem til at han skulle hive mig i retten for det beløb, og så selv ende med at betale sagens omkostninger hvis den går så langt. Men forhåbentligt er det bare en trusel fra ham.


- hvem kommer til at betale sagens omkostninger, firmaet? ;-))

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådende alle sammen.

I dag skal min partner og jeg sætte os ned, og så snakker vi roligt om det. Jeg er sikker på vi finder frem til en fælles løsning.

I har hjulpet rigtig godt.

Dbh. Yngvi

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)