Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kasseapparet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal på messe i næste weekend og er blevet anbefalet at tage et kasseapparet med, da det er betydelig nemmere. Kunden har kvittering med det samme, det er hurtigt at taste ind osv.

Men hvad er et ok kasseapparet til billige penge? Hvad er nødvendigt?

Jeg har set på nogen som koster under 2.000,- ja faktisk helt ned til 1.100,-

Det vigtigste er vel der kan komme firmanavn og cvr nummer på.

At der er lidt varegrupper, f.eks. mellem 8 og 16.

At der kan printes kopi af bon, daglig og månedlig finansrapport.

Hvad siger I - kom med en masse gode erfaringer m.m. og meget gerne inden for et par dage.

Hilsen Githa, Vildbasser.dk

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa.

Hvis du ikke finder et billigt kasseapparat der matcher dine krav, kan du leje at billigt (Special Amino-price) Sharp kasseapparat hos mig. Jeg sørger for at programmere det med firmaoplysninger m.m.

Jeg sælger også apparater, men desværre ikke i det prisleje.

Du kan også leje en Dankortterminal, hvis det er noget du skal bruge.

Jeg håber du finder hvad du søger. I modsat fald er du velkommen til at ringe til mig på 28 73 00 00.

Andrè

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa..

I metro købte jeg får lidt over 2 måneder siden et fint kasseapparet med plads til 25 varegrupper  indstilling at firmanavn, adr, cvr nummer, og det kan printe 500 bon..

den ville måske passe godt til dit firma..

Prisen ligger på 2455 kr. u/moms.

Vels486

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.amino.dk/forums/t/40226.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var på Outlet Messen i Herning Messe Center for nogle mdr siden, tog vi vores kasse system med fra butikken og satte trådløs internet til så kunderne kunne betale med dankort. Det var en kæmpe succes, da folk ikke skulle helt ud til indgangen og hæve. Hvilket gjorde at vi have et rigtigt godt salg gennem messen.

Hvis du ikke kan låne et kasse system med dankort terminal, burde du se om muligheden for at leje/låne ex. en trådløs dankort terminal. Dette er uhøre nemt at betjene. Resturations branchen og diverse barer bruger det.

Hvis du planlægger at tage på messe i fremtiden, vil jeg anbefale selv at investere i udstyr da dette ikke behøver at koste en bondegård. Men som udgangspunkt ville jeg nok "leje" det , så kan du teste om at udstille på messer er noget for dig.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Qash Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Het Githa.

 

Jeg ved det er et gemmelt indlæg, men hvis du står i situationen igen, så kan du med fordel anvende Qash - det online kasseapparat.

Du kan bruge en helt alm. computer og åbne kasseapparatet direkte i din browser. Tilslut din printer og voila, så er du kørende.

Lige nu er det enda gratis at anvende.

Med venlig hilsen

Michael Krog

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

contact copydanmark! 

Har aldrig oplevet så god en service som hos dem ! 

copydanmark.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)