Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til klikoglaan.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Partner søges til klikoglaan.dk


 


Vi er tre personer, som startede klikoglaan.dk op for omkring 5 måneder siden. Vi søger nu en partner til yderligere videreudvikling af dette projekt.


 


Du skal være i besiddelse af følgende egenskaber:


-         Meget IT-kyndig, evt. programmør, datamatiker, autodedakt el. lign.


-         Erfaring med IT-arbejde foretrækkes


-         Idérig


-         Kendskab til Internet og markedsføringsmæssige tiltag i dette medie.


-         Kendskab til lånemarkedet samt forbrugermentalitet (forbrugerbehov)


-         Helst bo omkring Storkøbenhavn


 


Kort om hjemmesiden:


-         Siden hedder som tidligere nævnt klikoglaan.dk


-         Idéen: At lave en samlet oversigtsside over lånemuligheder hos finansieringsselskaber. Lånebehovet i Danmark har måske aldrig været højere end det er nu!


-         Søger man bl.a. efter blancolån, lån selvom rkigoogle, jubii, msn, yahoo og altavista ligger vi pt. i toppen. Yderligere linkes der til siden fra nogle andre sider. Det er nu tid til at gøre siden dynamisk i stedet for statisk, og det er til dette, at vi søger en partner. Vi har selvfølgelig forskellige idéer.


-         Indtil videre har der været ca. 11.500 hits og ca. 2.500 besøgende, og vi forventer, at disse tal kan blive meget bedre, men det kræver en dynamisk side.


 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Jeg har desværre ikke de nævnte kompetencer, men jeg er dog lidt nysgerrig - jeg har været inde på siden klikoglaan.dk, hvad er egentlig jeres forretningside, I er en gratis service i forhold til internetbrugeren, er I også det i forhold til de finansieringskilder, som I angiver?

Og er der ikke mange andre aktører i markedet, som desuden giver nogle indikationer om et forventeligt renteniveau?

Jeg har svært ved at se - ikke for at være den store kritiker, nærmere undrende - hvad det egentlig er I tilbyder, ud over at være et stort indeks.

 

mvh

Claus

Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

 

Tak for dit svar og interesse.

 

Jeg kan godt forstå, at du stiller dig undrende over for, hvad vi tilbyder. For du har helt ret i, at siden pt. er statisk og således alene er en oplysningsside, men det er det, vi gerne vil lave om på i fremtiden. Hertil har vi en række idéer, som det kræver et kvikt hoved til at implementere. Siden skal fortsat være en gratis side for forbrugere, men hvis såfremt i fald, at de nye tiltag iværksættes, så er meningen, at finansieringsselskaber skal betale for nogle af de nye tiltag, idet disse gerne skulle generere endnu flere besøgende/brugere. Alfa & Omega i fremtiden er, at siden bliver gjort dynamisk, ellers er der ikke det store perspektiv i den.

 

Mht. til forventeligt renteniveau, er det mig bekendt kun mybanker.dk, der tilbyder denne specifikke service pt., men som sagt, vil vi indføre flere nye tiltag.

 

Mvh. Casper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)