Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig Jeres mening

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hellige makrel - du sælger jo alt lige fra trillebørhjul til drikke-aloevera

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/28/2006 10:28:23 AM Forfatter: rasmusg Jeg synes ikke det ser så smart ud i en høj opløsning. Se eksempel:



http://www.daimi.au.dk/~rasmusg/steensbeck.jpg



Mvh,

Rasmus



Samme problem her. Min skærmopløsning er 1080 gange 1024, hvilket efterhånden må være ret almindeligt.    

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)

 

Jeg synes det er flot du er komme så langt som du er :-)

Jeg er generelt enig i det de andre har nævnt :-)

 

Ang. billederne:
Prøv at lave dem alle lige store. Det vil give meget mere ro på din side og større overskuelighed :-) Du kan evt. ligge en skygge på billederne, så de ikke bliver så "døde" i det.

 

Ang. farverne så vil jeg da anbefale at du bruger farverne til at skabe noget kontrast på din side.

Udvælg evt. 3 farver der har kontrast til hinanden og brug dem hele vejen igennem. En af farverne vælger du som (evt. bag-)grundfarve, 1 farve til at skabe blikfang og den sidste farve til at markere opdelinger evt. med tynde streger, afmærkninger eller andet. Hvis det bliver for sprælsk kan du vælge blot to farver og den ene kan du evt. vælge at bruge både i lys og mørk nuance. Pas på ikke at få for mange forskellige farver.
Tides trend inden for web-farver er blå og orange.. Netop fordi de er kontrastfarver :-)
Du kan selv prøve at lege med farver her: http://wellstyled.com/tools/colorscheme2/index-en.html
Bruger du farvehjulet, så får du i hvert tilfælde nogle farver der passer sammen :-)

 

Drop den centrerede tekst. Den er forvirrende at læse. Brug hellere en venstrejustering. Jo lettere din tekst er at læse jo flere læser den :-)

 

Overskriften skal være meget større. Hvad med at få lavet et rigtig logo? Det skal være sådan at når folk ser dit logo (overskriften) så er de ikke i tvivl om hvor de er og hvem de skal handle ved. Gendkendelsen glæde kan gøre mange ting :-)
Et godt tip kan være at lave bruge både store om små bogstaver i logoet, så der ikke står
"STEENSBECK-ONLINE" men
"Steensbeck-Online"
Da ordet med de små bogstaver fylder mindre har du mulighed for at bruge endnu større typer og dermed skabe bedre blikfang. Ydermere er det mere læsevenligt.

 

Skab samhørighed på siden. Angivelserne af hvilke kort i tager imod synes jeg bør ligge sammen med indkøbskurven.
og absolut ikke oppe i venstre hjørne... den plads skal du beholde til "luft"... luft giver sådan en behagelig oplevelse for øjnene og kan være med til at skabe blikfang på de ting der har betydning.. Sammenlign det med nålen i høstakken... den pokkers nål ville være noget lettere at finde hvis den blot var omgivet af luft :-)

 

Det var vist mine vise ord for denne gang.
Tag det med et gran salt og pluk det ud du synes lyder fornuftigt :-)

held og lykke med dit projekt :-)

 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Steensbeck.

 

Ja man kan jo ikke klage over dit sortiment, det er bare synd det fremstilles som det gør.

Men med alle de glimrende svar du har fået, er det bare starte fra en ende af.

 

Jeg kunne imidlertid godt tænke mig og hører om hvad system det er bygget på/i/a

Er det en købt løsning eller er det hjemmelavet. Så er det lidt nemmere at komme med konkrete forslag når vi ved hvad vi arbejder inden for. Men flot og bredt sortiment.

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steensbeck-online.dk
Rigtig flot sortiment. Men jeg tænkte på, om ikke I evt. har et kortere domain, da det er et meget langt et, og derved svært at huske for brugerne.

 


Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steensbeck

 

Jeg deler mit svar i to dele:

 

*Højere konvertering for eksisterende kunder*

Mht. til farvevalg og overordnede "look" synes jeg du er godt med, og der er mange andre steder det er vigtigere at tage fat. Fra et brugersynspunkt mener jeg det fungerer OK med rammen i body-feltet hvor produkterne ligger. Med så mange produkter kan det næppe undgås at man skal scrolle på den ene eller anden måde alligevel.

  Derimod mener jeg at den lange Produktmenuen (25 hovedmenupunkter) og det at man ofte skal scrolle i den er problematisk. Det er simpelthen bare irriterende at skulle scrolle i en menu. En tommelfingerregel siger at 7 menupunkter er optimalt og max er 10. Overvej fx. en hovedmenu i venstre side med max. 10 punkter og en undermenu i 1-2 niveauer der ligger vandret hen over produktlisterne altså lige under der hvor der står Steensbeck-Online. Således vil næsten alle menuer være tilgængelige hele tiden.

  For mig virker det forvirrende at fx. topnøglesæt findes i to undermenuer efter producent, og igen giver det mig mere navigering for at finde den vare jeg leder efter. Det at kunden nemt og hurtigt kan finde den vare de leder efter er alfa og omega for at få dem "konverteret". Med det store sortiment du har er dette naturligvis en udfordring. Jeg ville kigge gentagne gange på hvorledes fx. kelkoo.dk har løst denne problematik, hvilket jeg synes de har klaret fint.

 

Du skriver iøvrigt ikke hvor stor din konverteringsrate er, eller hvorledes du bestemmer den, men vær opmærksom på der vil være en naturlig grænse du ikke kan komme over. Uden at vide hvad den konkret er, er det svært at sige hvor meget du burde kunne øge konverteringsraten.

 

*Tiltrækning af flere og mere målrettede besøgende*

Flor arbejde du har gjort med at få dit link registreret i forskellige linkregistre på danske hjemmesider. Ved du om de fleste (eller mange) besøgende kommer herfra? Steensbeck-online er et find brand, og i og med "steensbeck.dk" er taget ville jeg holde fast i domænet.

  Som en anden nævnte er brugen af frames stærkt problematisk for søgemaskiner, men dette ser ud til at være løst nogenlunde på jeres hjemmeside, idet en google søgning på "site:www.steensbeck-online.dk havetraktor" giver følgende som første hit:

 







Havetraktor Yardman TF 4130 13 Hk. B&S motor Transmatic gear Årg. 1998 Pæn og velkørende maskine. Afhentningspris inkl. moms : 6500 Dkk. ...
www.steensbeck-online.dk/ - 150k - Cached - Lignende sider







Men siderne er ikke så godt optimeret til søgemaskiner, og en almindelig søgning på "havetraktor" lister din hjemmeside som ca. nr. 130!!! Dette er helt katastrofalt i forhold til den høje relevans denne side har for kunden. Overvej at oprette sponserede links for fx. havetraktorer og andre dyrere varer som har en fornuftig avance i forhold til klik-prisen (ca. 40 øre).

  Et stort problem for din shop er at formentligt meget få der søger på specifikke varer (som "havetraktor") på søgemaskinerne, finder dit link. Disse søgere
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steensbeck Online,

Vil I ikke give mig et ring... har en idé til, hvordan I kan komme videre... Har selv været e-handelschef for Bog & idé i 5 år, hvor vi også arbejdede en del med den problematik. Nøglen er formentlig jeres ordreflow...
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)