Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer men ingen penge til opstart :-(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa mit navne er René dalgaard jeg har nogle som jeg selv betragter som rigtig gode idéer der ligger og rumler i min mave jeg har kun et problem med at får dem ført ud i verden PENGE, penge til opstarten og klargøring vis der sidder en derude der ved hvad jeg skal gøre vis der overhovedet er noget at gøre vil jeg meget gerne høre fra jer. problemet med pengene er kommet af at jeg for 3år siden fik en arbejdsskade i form af 2 disskusser i nakken på mit tidligere job som slagter side har økonomien kørt ned af bakke da jeg ikke har kunnet arbejde som jeg plejer. men jeg har idéerne men er kørt helt fast på grund af penge problemet er der nogen steder at hente hjælp ?????Sad

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine idéer er gode, så er pengene ikke et problem.

Hvilken størrelsesorden snakker vi? 1.000 kr. til køb af lager, eller 2 millioner til et nyt produkt?

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

vi snakker i omegnen af 2-500.000 til start af en af de to projekter jeg har i tankerne men jeg er ganske overbevist om at det kommer til at køre som smurt i olie ;-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din idé er rigtig god - og du vel og mærke har evnerne til at realisere den - så burde det ikke være et problem at finde en investor eller låne pengene.

Men det kræver at du netop kan bevise at du kan realisere projektet, hvis dem der skal investere i dit projekt skal være interesseret.
Der er rigtig mange som har mange gode idéer, men overhovedet ikke kan finde ud af at få dem ud i livet - uanset hvor mange penge der pumpes i deres idéer.

Mange investorer siger helt ligeud at gode idéer er lige så lidt værd som dårlige idéer. Det er et spørgsmål om evnen til at føre ting ud i livet.

Prøv f.eks. et høre Thorbors følgende Podcasts, som netop handler om ovenstående:
http://thorborg.tv/unge-ivaerksaettere.html
http://thorborg.tv/ideer-soelv-udfoerelse-guld.html

Ovenstående er ikke et forsøg på at skyde dine projekter i sænk, men blot feje noget af alt gruset væk foran dig, så du kan se at pengene ikke nødvendigvis er det første og største problem du støder på Smile.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)