Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges - er det dig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter en partner, måske kunne det være jer?

Følgende grene kommer vi til at dække, når det drejer sig om at sælge på vores webshop, når vi åbner den engang i næste måneds tid:

- iPhones
- Elektronik
- Køkken udstyr
- Legetøj
- Spil
- Smykker
- Tøj, Sko
- Telefoner
- Udstyr til mobil
- Mus, tastaturer osv tilbehør til PC
- PS3, Xbox 360 mm.
 
Vi vil kort sagt starte en supermarked op på nettet hvor man kan købe alt via hjemmesiden som er garanteret billigere end ALLE i DK. !
 
Vi leder efter nogle partnere som kan gøre dette muligt ved f.eks. at styre nogle små led, og tage sig af de løse ender, mens vi tager os af resten, og holder siden igang og alt det tekniske og designmæssige.
 
Hvis det er noget for dig må du endelig skrive på nikolic@onbiz.dk :) !
 
Mvh
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Nikolic:

Vi leder efter en partner, måske kunne det være jer?

Følgende grene kommer vi til at dække, når det drejer sig om at sælge på vores webshop, når vi åbner den engang i næste måneds tid:

- iPhones
- Elektronik
- Køkken udstyr
- Legetøj
- Spil
- Smykker
- Tøj, Sko
- Telefoner
- Udstyr til mobil
- Mus, tastaturer osv tilbehør til PC
- PS3, Xbox 360 mm.
 
Vi vil kort sagt starte en supermarked op på nettet hvor man kan købe alt via hjemmesiden som er garanteret billigere end ALLE i DK. !
 
Vi leder efter nogle partnere som kan gøre dette muligt ved f.eks. at styre nogle små led, og tage sig af de løse ender, mens vi tager os af resten, og holder siden igang og alt det tekniske og designmæssige.
 
Hvis det er noget for dig må du endelig skrive på nikolic@onbiz.dk :) !
 
Mvh

 

Det lyder jo lige som noget for mig - men du fortæller ikke præcist hvad det er du søger - så jeg ved ikke om jeg kunne være interessant for jer at samarbejde med.

Hvad er det helt præcist for en person du mangler i din forretning og hvilken slags partnerskab vil du foreslå?

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen :)

Ja altså vi har en revisor, som vi vil få op og køre sammen med webshoppen og det hele, og vi har leverandørerne. Det vi søger er en som kan lave markedsføringsdelen, en der kan lave en forretningsplan, mens han sammen med os kan tage sig af markedsføringen, og evt. komme med ideer til videreudvikling af vores koncept.

Kort sagt, en der kan lave forretningsplanen, markedsføringsdelen, reklamedelen, og det er ikke nødvendigt men hvis han kan, så udvikle en webshop.

Det er vores krav til en partner og hvad vi søger. :) Det med webshoppen er ikke en must, men det ville være super :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Nikolic:

Hej Jørgen :)

Ja altså vi har en revisor, som vi vil få op og køre sammen med webshoppen og det hele, og vi har leverandørerne. Det vi søger er en som kan lave markedsføringsdelen, en der kan lave en forretningsplan, mens han sammen med os kan tage sig af markedsføringen, og evt. komme med ideer til videreudvikling af vores koncept.

Kort sagt, en der kan lave forretningsplanen, markedsføringsdelen, reklamedelen, og det er ikke nødvendigt men hvis han kan, så udvikle en webshop.

Det er vores krav til en partner og hvad vi søger. :) Det med webshoppen er ikke en must, men det ville være super :)

Hejsa.

Held og lykke med projektet ihvertfald.

Hvis I har gode kontakter og mener I kan skaffe mange ting billigere end alle andre netbutikker kunne I jo evt. slå pjalterne sammen med en eksisterende shop :)

Jeg ville f.eks. sætte pris på at være Danmarks billigste indenfor div. forskelligt computerudstyr (jeg er allerede hvad angår interne og eksterne harddiske).

 

Har I forresten planer om at operere med et varelager eller skal det hele være fjernlager (varer sendes direkte fra distributører)?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Ja altså det er jo også en løsning, vi kunne angående harddiske og lign. smelte sammen og sælge dine varer via os, med en fælles webshop, og måske udvikle din webshop med mine leverandører og varer, og måske ændre kun nogle få ting via designet og have et domæne sammen ved siden af? :)

Ang. varelager, så vil vi starte med fjernlager og senere med et personligt varelager.

 

Mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Nikolic:

Hej Jørgen

Ja altså det er jo også en løsning, vi kunne angående harddiske og lign. smelte sammen og sælge dine varer via os, med en fælles webshop, og måske udvikle din webshop med mine leverandører og varer, og måske ændre kun nogle få ting via designet og have et domæne sammen ved siden af? :)

Ang. varelager, så vil vi starte med fjernlager og senere med et personligt varelager.

 

Mvh

Hvis du kan tilbyde noget samarbejde af en eller anden art og du kan skaffe billige varer så må du endelig sige til - jeg er meget fleksibel - jeg vil bare gerne tjene så mange penge som muligt - bortset fra det kan folk få det som de vil have det :-) Jeg er for så vidt også ligeglad hvad min webshop hedder.

Det er svært at udskille sig fra de tonsvis af butikker der er i forvejen hvis du også kører uden varelager. Jeg har ihvertfald kæmpe success og opbakning fra Københavnere der sætter pris på at de kan komme og hente varen.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

jeg er fuldstændig enig :) . Jeg er også meget fleksibel efter partnere. :)

Jeg har i tankerne at vi godt kunne få et godt samarbejde sammen

mail mig på nikolic@onbiz.dk

så aftaler vi nogle ting lidt mere privat end helt offentligt :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)