Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.natursutten.dk tager nu Dankort!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har den fornøjelse nu at kunne atge imod dankort når folk bruger penge i min web-shop!

Og først nu slår det mig: Hvad sker der egentlig med de penge? Hvornår kan jeg se dem på min konto?

Tager PBS deres gebyrer med det samme eller årligt eller?

 

Er der nogen af jer som kan svare mig på det?

 

På forhånd tak!

 

Anne-Dorthe


Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har selv ved oprettelse af indløsningsaftalen med PBS, valgt hvor hurtig afregning du vil have. Så vidt jeg husker, er det som standard 28 dage. Man kan også vælge 14, eller 7 dage, men så koster det ekstra i gebyr.

 

De tager gebyrerne med det samme.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved os er det sådan: Dankort (og VisaDankort) kommer den næste hverdag (hvis besked er sendt inden kl. 17). Udenlandske betalingskort kommer senere, der kan der gå op til næsten 2 måneder. Gebyret opkræves en gang om måneden for Dankort, og for de udenlandske er gebyret fratrukket i udbetalingen. Er det ikke kun beskeden for de udenlandske kort man kan vælge hvornår man vil have, og at de under alle omstændigheder kommer senere? Man kan vel ikke få pengene før de er hævet på kundens kort?

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Modesty

Ved dankort skulle pengene være på jeres konto dagen efter, hvis transaktionen sker inden kl 18.30.

Ved internationale kort er det som sagt tidliger ovenfor et valg som du skulle have gjort på indløsningsaftalen, hvor du kunne vælge mellem 7, 14 og 28 dage, med ekstra gebyr jo hurtigere du ønsker pengene på kontoen.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen!

Tak for gode informative svar!

Det er så dejligt at kunne trække på jeres viden, og imponerende så beredvilligt man får svar.

 

Nu håber jeg bare snart at nogen spør om noget jeg kan svare på!!

 

Kærligst

Anne-Dorthe

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)