Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback hjemmesider, hvordan virker de egentlig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino’er

Der har i den sidste tid været et hav af cashback sider til salg på amino.dk og jeg har i den forbindelse nogle spørgsmål ang. disse hjemmesider jeg godt kunne tænke mig at få besvaret.

Hvordan finder man annoncører til sit cashback site? Er det nogle tilfældige annoncer man finder på euroads, eller skal annoncørerne godkende at de gerne vil vises på cashback sites? Ofte får en annoncør vel ikke meget ud af at en person tilmelder sig hans nyhedsbrev, hvis personen overhovedet ikke er interesseret i emnet.

Er der ikke et kæmpe problem med at folk snyder? Hvordan fungerer det rent lavpraktisk at man ved at en person rent faktisk har købt/tilmeldt sig noget og at han skal have point sat ind på sit point site? For mig at se er det meste af trafikken fra et cashback site, med mindre altså brugeren køber noget, ikke noget som helst værd for en annoncør? Er jeg gal på den?

Håber nogle kan besvare mine spørgsmål!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du har helt ret i, at cashback-sites baserer på annoncer fra affilliatenetværk. Disse kan være Euroads, Nordic ads, Adfair, Tradedoubler med flere.

De fleste affilliatenetværk oplyser om man må bruge dem på cashback-sites. På Euroads er det f.eks. en rød/grøn cirkel der vises ud for hver annonce i kampagnelisten.

Hvis nogen snyder (bliver kaldt et "anders and-lead"), så bliver det typisk trukket fra kommissionen inden udbetaling.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)