Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsens og blog

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Rasmussen:

Kan man med fordel skrive keyword i koden på sin blog? Eller det det nog man skriver det en masse med de rigtige ord?

Hej Kenneth

Kan du ikke lige forklare det spørgsmål lidt mere? Jeg er ikke helt med på hvad du præcis mener.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker om man i koden et eller andet sted skal skrive nogle keyword, sidetitler osv. Det har jeg skulle på www.studieogelevjob.dk

Har tjekket lidt, men kan ikke finde hvor jeg skal skrive dem, så det skal man nok ikke :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Okay, så du tænker på søgemaskineoptimering af bloggen? Det kan man godt. :-)

Kig fx i kategorien på min blog om emnet, wordpress seo. Der ligger også en video med Joost, hvor du får gennemgået alt hvad du skal vide.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det var faktisk også en god idé det med at sætte koden direkte ind i temafilerne

Men fordelen ved Adman er, at du kan få annoncerne ind imellem indlæggene. Den kan også lave en "randomiseret" placering, hvor annoncerne bliver spredt tilfældigt ud mellem sidens kommentarer. Det er super nemt at udskifte til nye koder.

De bedste hilsner...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)