Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vælger ikke at gå ind evaluering af designet 
Det er nogle flotte modeller som mange sikkert godt kan identificere sig med. ;)

købs test:
Javascript fejl.
I skal måske passe på at have produkter hvor der ikke er angivet mindst én størrelse?

Jeg oplever også javascript fejl på produkt forstøttelse ZOOM funktionen

http://jan-mikael-granner.dk
frontGATE solutions

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i ovenstående med java fejl, + jeg kan heller ikke tippen en ven. Mit råd er: få siden ned med det samme og få det testet ordentligt. Hvis potentielle kunder kommer ind på siden og ikke engang kan bestille, ja så kommer de med garanti ikke tilbage, og vil nok heller ikke tippe andre om jeres side.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Super, at der er nogen, der gider ulejlige sig og ofre tid på at hjælpe andre, det synes jeg er flot og godt af jer svarere.

Jeg har sitet www.ManneQ.com og kunne i den grad tænke mig lidt eller gerne meget kritisk respons, evt. mod betaling lidt hjælp til, at mit site

bliver bedre, det er 6-version, men jeg er fortsat ikke tilfreds og synes, at jeg roder med smårettelser, detaljer uden at have overblikket, det har forhåbentlig du, som er neutral og sprit-ny på sitet www.ManneQ.com

Jeg håber meget, at høre fra dig og ønsker intimate held og lykke fremover. Ser på intimate.dk senere i dag og ser, om jeg måske kan bidrage med et eller andet.

Med venlig hilsen Allan tlf 70 236 136

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke zoome eller skifte billederne. Jeg sidder på en Mac og bruger Safari. Til gengæld kan jeg se at du har valgt Magento hvilket jeg kun kan bifalde. Det er en super platform.

Allan Espeland:

Jeg har sitet www.ManneQ.com og kunne i den grad tænke mig lidt eller gerne meget kritisk respons, evt. mod betaling lidt hjælp til, at mit site

bliver bedre, det er 6-version, men jeg er fortsat ikke tilfreds og synes, at jeg roder med smårettelser, detaljer uden at have overblikket, det har forhåbentlig du, som er neutral og sprit-ny på sitet www.ManneQ.com

Var det ikke en ide at starte din egen tråd herinde så vi ikke roder de to sites sammen? 

 

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, du har helt ret, det viser bare, at jeg er en amatør, jeg forsøger at oprette en selvstændig blog,

så tingene (sitene) ikke forplumres.

Tak for kompetent svar, her gives råt for usødet, dejligt.

Med venlig hilsen Allan tlf 70 236 136

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Espeland:

Ups, du har helt ret, det viser bare, at jeg er en amatør, jeg forsøger at oprette en selvstændig blog,

så tingene (sitene) ikke forplumres.

Det er helt i orden. Jeg har gjort det let for dig, så bare klik på følgende linkSkriv et nyt Indlæg så bliver du taget til siden hvor du kan skrive et ny indlæg i dette forum (ang. feedback på din side/shop)

 

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden har haft midlertidige tekniske problemer, men disse er burde gerne være løst nu. Zoom funktionen virker igen, og størrelsesmenuen virker også igen.

 

Fra Kbh Østerbro
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo, zoom-funktionen virker fint, ja, men hvordan slukkes den, hvordan kommer man tilbage, det var det, der var problemet.

Ja størrelsemenuen virker fint, hvis man kender sine mål og ved, hvordan der skal måles, hvad målene betyder, det forudsætter I, at alle jeres kunder ved, det jeg havde forstillet mig var.: Sådan måler du, forklaring, skitse, så alle kan finde ud af det, det er jo ikke sjovt at købe noget, der ikke passer.

Det er klart, at I kan finde ud af siden, men det er jeres kunder, der skal kunne finde rundt, at I kan eller jeres programhus kan, betyder ikke, at alle jeres kunder også kan.

Med venlig hilsen Allan

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke tippe mine venner endnu ;O) Zoom virker nu, og jeg kan vælge produkter.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)