Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker - De eneste i hele Danmark!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

 

Vi er de eneste i hele Danmark, der tilbyder det nyeste skud på stammen til sommer, Det hedder "By Nature"

Dette er blade der er forgyldt eller forsølvet i 925 sterling silver. Da det er helt nyt søger vi forhandlere til denne produktgruppe. Hele Vores kollektion kan ses på www.gerickedesign.dk. 

Hvis dette skulle være noget for jeres forretning, er I velkommen til at kontakte mig på <p>tlf. 27 50 98 41</p> eller send mig en mail til <p>AndersGericke@gerickedesign.dk</p> hvorefter jeg kan sende en prisliste på alle smykkerne. 

Alle smykker vi sælger er der ca 200-300% avance på. samt alle smykker er 925 sterling silver, eller forgyldt.

Med Venlig Hilsen

Gericke Design

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de meget skrøbelige de blade? De er ellers super flotte :)

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Nej de er faktisk ikke, det holder utrolig godt, i tilbuder altid vores kunder et eksempel på dem, så de kan se hor godt de holder. (:  men mange tak, vi har os fået mange forespørgelser på dem (:

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ikke for at tage glæden fra jer, men jeg føler jeg bliver nødt til at fortælle dig, at I desværre ikke er de første på markedet som sælger disse smykker. Eller vedhæng nærmere. Jeg har selv importeret dem i flere år, og har efterhånden kendskab til ihvertfald ti andre forhandlere af samme.

Men det er gennemført markedsføring - og det ser jo ud til det virker! Tillykke ;-)

Mvh Mette

 

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Jeg vil gerne have billeder og prislister på indkøbsprisen...

/Henrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)