Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bevar optimismen...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige kommet hjem fra LA og har åbnet tøjbutik med børnetøj fra LA.

Det har været så spændene at skulle løse alle de forhindringer der dukkede op på vejen, og jeg har bestemt fundet ud af, at jeg kan få mine drømme til at blive til virkelighed.                                                           Det hele var så let i LA, folk var hjælpsomme og kom med fed feedback når jeg fortalte om mine ideer, det gjorde selvfølgelig at mine ideer udviklede sig og jeg kom på nye ting hele tiden. 

Men må indrømme efter jeg er kommet hjem til DK, har jeg lige så stille mistet min energi, jeg glemmer min tro på mine projekter, og får ikke bygget vidre på mine ideer!! Jeg tror grunden til det er enkel, jeg har ikke folk omkring mig der tænker på samme måde, de har ikke lysten til at sætte ting igang og forhåbenligt se dem lykkes, de har ikke trangen til at bygge noget op, slet ikke med den risiko der tit er forbundet med det og størst af alt, føler ikke de har nogen tro på mig og det jeg gør!

Så mit store problem i mit nye liv som iværksætter er at være alene om at holde gejsten oppe!!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til Mejsejue og stort tillykke med din butik, det lyder godt nok stort:)

 

Hvis du dagligt hænger ud på Amino er jeg sikker på at din gejst bliver holdt oppe, det holder mig igang og bidrager med en masse ideer og koncepter til min mappe hver uge.

Bidrag og spørg løs herinde, så er det næsten sikkert at du er en aminoer 4life ;)

 

 

Mvh

 

Per Jespersen

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mejse,

Du har netop taget det første skridt ind i en ny verden - en verden hvor folk gerne vil støtte op om dig og hjælpe dig! Jeg skal være den første til at give dig support og feedback, såfremt du måtte have behov. Vi har alle været der og årsagen til at du føler som du gør lige nu, er at du har sluppet det netværk som du havde i LA. Sørg for at holde fast i det og skab nye netværk omkring dig. Så vil du se, at der er masser, der vil hjælpe dig.

All the best herfra,

Flemming

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så sent som i dag har jeg SKAMROST AMINO i mit forretningsnetværk fordi jeg mener det, modsat så mange tendenser, fokusere på vækst og optimisme... 

Velkommen :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo godt at du har fundet Amino Big Smile

Havde du startet for 2-3 år siden, havde folk omkring dig måske haft mere optimisme og glæde omkring dine ideer... lige nu er de måske bekymrede fordi tiderne viser faldende forbrug osv. For folk som ikke har iværksætter-genet i kroppen, er det en fuldstændig håbløs tanke at nogen overhovedet vil starte noget op i disse tider. Du har startet din drøm nu - og så må du vise dem at du kan!

Derudover kan jeg varmt anbefale dig at finde nogle netværk som deler samme entusiasme som dig selv. Det kan være ERFA grupper eller iværksætternetværk. Find nogle at sparre med om dine ideer, problemer, glæder osv. Andre selvstændige kan meget bedre følge dine tanker og den risiko du har valgt at tage. Husk også at alle leverandører altid vil bakke op om dine ideer og fremtidsplaner. Så det er vigtigt at have det andet netværk også!

God vind med projektet Smile

Mange hilsener Helle

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da helt utroligt positivt, at få den response tilbage.. Lige hvad jeg trængte til!!

Takker, vil bestemt holde mig til amino.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mejse

Vi møder alle sammen modgang og en masse besværligheder. Hvor man godt kan

tabe gnisten lidt. Det viser jo kun, at vi mennesker. Og du ærlig, at fortælle det ligeud dådan.

 

Er sikker på du vil finde mange aminovenner herinde. VelkommenIdea

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)