Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Ejendomsinvestering i Sverige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og mangler en total istandsat ejendom i Sverige med 12 lejligheder?

Jeg har netop fået lavet et site til ejendommen, hvor du kan finde alle oplysninger. www.sverige.mono.net

Det ville være ideelt til et (pensioneret) par der ønsker at eje og udleje lejligheder til f.eks. turister i Sverige.  

836 m2 ejendom med 12 lejligheder i Sverige - 5.300.000 DKK

Giv mig et kald, hvis du er interesseret.

Nummeret står inde på siden.

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man virkelig ønsker en ejendom i sverige, ville jeg personligt holde fingerene langt væk....

400.000 for en lejlighed på 70 m2 er ikke billigt.

Og specielt ikke hvis det er til ferie udlejning, kan fortælle dig, at et hus i nærheden af Astrid Lindgrens verden, som er til at udleje på meget bedre vilkår og antal udlejningsuger, koster ca. 300.000 SEK og med den nuværende kurs : 0.67 x 300.000 = 201.000.

Er man samtidig heldig og kan låne på svenske vilkår, skal der kun lægges 10 % i udbetaling.

Dette giver en månedlig netto omkostning før skat på ca. 1.000 SEK.

Og hvis ejendommen er udlejet bare 20 uger om året løber det rundt og du har endda lavet en risikofri investering, hvilket ikke kan siges om ovenstående.

Årsagen til i sælger er jo også fordi i ikke har råd, citat fra jeres side :

"Hvorfor Sælger Jeg?
I 2003 købte vi (mine partnere, Arne, Christian, Gabriel og jeg) denne grund. Ejendommen, der stod på den, var (mildest talt) et håndværkertilbud og vi fik den, forholdsvis billigt. Siden har vi brugt en mindre formue på at ombygge den og gøre den tip-top-lækker.
Vi håbede selvfølgelig på at kunne sælge disse lejligheder for en masse penge, men ligesom alle andre blev vi ramt af finanskrisen, da den pludselig var over os. Vores lån i banken er ved at udløbe og vi har intet andet valg end at sælge lejlighederne til lavpris, selvom vi helst ville beholde dem, til krisen er forbi."

MJ

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et konstruktivt tip til mig, eller skal jeg selv udlede det af dit svar?

Du lyder som om du ved lidt om svensk ejendomshandel. Hvad er din  baggrund?

Kan du give nogle gode idéer eller hjælpe mig med salget? Jeg er ikke ejendomsmægler.

 

Jeg satser på at sælge hele ejendommen som en samlet investering for køberen.

http://sverige.mono.net/8974/Investor?

Jeg hører gerne fra Aminoer, der vil komme med konstruktive råd til salget.

 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)