Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til navn af virksomhed

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Af de nævnte forslag fortrækker jeg:

Salon P-nille

Salon Kam & Saks

 

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Salonen hedder Rikke Vinterberg p.t. og ligger i Seest, Kolding. Var et sekund inde og tænke på noget så som frisør Knald godt. Men det er vidst lidt for morbidt at bruge noget som relaterer til Seest katastrofenHmm 

Har tænkt på frisør Pernille Park. Da jeg i tidernes morgen hed Maria Park.( er adopteret)Men ved ikke om det bliver for langt.

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cpufan.

Ja fantasien fejler ikke noget. Meeen det kan vidst også komme for langt udSmile. Men tak for de sjove indslag.

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning.

Hm Your Choice er ikke et dårligt bud. Mon de ældre kan udtale det?Hmm Desuden vil jeg også gerne gøre salonen semi grøn. Og det indikerer navnet egentlig også.

Tak for dine forslagSmile

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Knold med tot

p-nille hair quenn

Den Grønne Saks

Den Grønne Kam

Man kan jo lave mange sjove navne der fortæller hvad man laver

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal ligge for meget i navnet til din salon.

Det er jo ikke pga. navnet de kommer og bliver klippet hos dig for.

Jeg har ikke valgt min frisør pga. de hedder "Xtreme Hair", jeg kommer der fordi de er pisse gode til at klippe og de giver mig en super god behandling.

Om din salon så hed "svensker garn" vil folk komme pga din service og hvis de har fået en god behandling, det betyder mere end navnet.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

P-nille:

Hjælp... Jeg overtager en salon  og det er jo dejligt. Men har grandsket min hjerne for navne.Hmm 

- Salon kam & saks, Knold & Tot , Salon HårsækkenIndifferent, Ja det er ikke just de bedste idéer. De emmer lidt for meget af gamle damer m blåt hår. Ikke at der er noget galt med dem. Men det må gerne henvende sig til den yngre generation også. Og dog skal det jo også være sådan, at de ældre kan udtale det Geeked.

Og ikke for langt. Hov bliver jeg for krævende...?Embarrassed

Nogen forslag? Alt bliver modtaget med kyshåndYes

På forhånd, tak for dit bud.

Hilsen den

Idéløse.

Cut the crap

 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Cut the crap


genialt Big Smile, men kniber nok for de ældre at udtale Cool

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej P-nille

Det er bestemt en god tommelfingerregel at have et navn, der fortæller, hvad man laver.

MEN når det er sagt, så handler et besøg hos frisøren for mig om meget andet end at få fjernet x antal cm hår.

Det handler om, at jeg skal føle mig smuk og lækker...
Det handler om, at få en times tid med et dameblad, uden forstyrrende mand og børn...
Det handler om, at nogen synes, at lige præcis jeg er en utroligt spændende kunde...
Det handler om, at blive forkælet...

Derfor vælger jeg en salon, som både mht. navn, indretning, personalets fremtræden mv. understøtter den oplevelse - så "Tæm busken" ville jeg personligt gå uden om...

Det kan være, at det er noget andet du vil give dine kunder - "Tæm busken" ville sikkert gå fint til en salon, hvor man er rap i replikken, og man får svar på tiltale - det ville så tiltrække nogle andre kunder...

Måske kan det hjælpe dig at sætte nogle ord på den "stemning" du gerne vil have, der skal være i din salon? Så kan man bagefter begynde at lege med ordspil, forkortelser og oversætte til engelsk, fransk eller kinesisk, hvis det er det, der skal tilSmile

God fornøjelse med din nye forretning!

Camilla

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Ville lige lave en opfyldning på navnet til min salon.Smile Efter mange gode råd, serieøse som sjove forslag. Er det blevet til Pernille Park.

Det er personligt, til at udtale, ikke for langt og ikke mindst en lille historie tilknyttet til efternavnet.

Endnu engang tak for jeres hjælp. Og en  rigtig god sommerferie til jer alleCool

Hilsen

P-nille

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)