Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmesider.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min partner og jeg ønsker lidt feedback på vores hjemmesider, så kom gerne med noget godt og informativ kritik.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det siderne i din signatur? Eller hvilke sider er det - ville være godt lige at få med Smile

 

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Synes www.albert-hutmacher.dk er dejlig enkel og overskuelig. Dog hopper menuen lidt op og ned på et par sider. Samt irriterende menuen forsvinder ned i bunden af siden, hvor man skal scrolle, når man klikker på "spise".

Er knap så vild med den anden. Det roder, og den er lige lovligt overklistret med annoncer fra google :)

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten

Ja det med spise er os en af vores "større" problemer men vi kan simpelthen ik beskrive mad så kort, og vis vi fjerne billedet der, synes vi det kommer til at se uoverskueligt ud med mad forslagene, men kom gerne med forslag til forbedring.

Angående www.madnyheder.dk , den vil jeg tage op til overvejelse, ville gerne fylde venstre side ud, og gerne med reklamer. Måske der skulle en billede annonce ind istedet? eller er der andre forslag? da denne side gerne skulle blive reklame financeret på sigt, er vel ingen hemmelighed.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej kan jeg godt se... Hmm hvad med at rykke logoet en lille tak op på alle siderne, måske gøre teksten bare en liiille tand mindre, og sætte overskrifterne ud for teksten. Ved ikke om det ville være nok, men vil jeg næsten tro. Evt. også hæve selve siden bare lidt op.

Det er jo ingen skam, at ville tjene penge på reklame. Men hvad jeg ved, afregnes disse google kampagner pr. klik. Få målrettede annoncer, er i de feste tilfælde bedre end mange.

Men ellers fint at starte med disse google kampagner, da de viser annoncer der passer til jeres indhold. Men på længere sig sælge bannere til annoncører, der sigter direkte efter jeres brugere. Så får alle parter mest muligt ud af det.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside du har fået sammen med din partner. Glad for at det går dig så godt. Helene har ikke nævnt noget om dit nye iværksætter initiativ så det var en overraskelse.

Nu til lidt mere alvorligt. Hjemmesiden skal være mere aggressiv og appealing. Du er i konkurrence med mange på nettet. Kunderne vil gerne have vist alle muligheder og priser.

Hvorfor sammensætter i ikke menuer for folk på nettet indenfor f.eks.

A la Carte, buffeter, grill buffeter, brunch og ikke mindst temaer (western, jul, bryllup, mm).

Indenfor hver kategori et antal sammensatte menuer som tilfredsstiller alle, både den prisbeviste, den luksuriøse, den fiske glade, fiskehaderen, den økologiske, mm.

Og så vis prisen. Mange bliver mistroiske på nettet når de ikke kender prisen. Gør det så attraktivt så muligt og tjen lidt mere på alt andet.

Det er vigtigt for at kunderne vælger jer frem for en konkurrent er i skiller jer ud. At kunden nærmest kan smage maden og oplevelsen ved at læse jeres hjemmeside. At hjemmesiden giver associationer til drømme festen, at netop i kan gøre arrangementet en stor succes.

Skaf nogle referencer, nogle der har haft succesoplevelser med jer og brug dem på siden. Når i er nye er det i orden at bruge dem i jeres omkreds. De kender jeres mad. Du kan jo bruge mit firma og Helene andre som kender til dine evner og kvaliteter. Det er helt i orden at referencen kommer fra nogle du kender så længe den er ærlig. Kun ved ærlighed og kvalitet kan man klare sig i længden.

 

www.albert-hutmacher.dk er grafisk den I skal satse på. Rent design. Den anden side skal bruges som info og til at øges kendskabsgraden til jer som kokke. Fint initiativ da i nok skal google jer frem på den måde med artikler.

Held og lykke Daniel

Troels

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten#  skal jeg nok,imorgen, skal snart i seng skal op til møde imorgen tidlig.

Troels# Hehe altid godt med en lille overraskelse, min partner er Nikolai, Jens-Peters søn.

Ok og du vil ikke mene at selv om vi tilføjer flere ting under spise og evt drikke at det ik vil irretere folk at skulle scrolle ned? hellere det end for lidt inorformation?

Det med at skille sig ud synes jeg vi har gjort meget godt i forhold til det konkurrenter skriver og desiger deres sider.

Men ja vi vil helt sikkert ligge nogen priser på, selvom min erfaring siger mig at folk altid vælger noget andet og prisen derfor os bliver anderledes, men ja nok godt med en indikation af prisen.  Det er lige præcis der hvor vi synes at vi blandt andet skiller os ud fra f.eks alle de catering firmaer der er derude, hvor man bestiller deres online menuer,  hvor vi tilpasser os til enhver lejlighed istedet efter kundens ønske. 

Referencer vil jeg helt sikkert få kigget på, er jo en vigtig ting, men igen vi har en facebook side http://www.facebook.com/pages/Albert-Hutmacher/67876307243 har godt nok ikke lagt linket på siden endnu, men det er vel os en form for referencer når folk støtter os der?

Men tak for støtten og kom endelig med mere kritik.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner en masse billeder på begge websites, mad skriger for at blive vist, de dejlige menuer bør være vist i en flot anretning, og som andre allerede har nævnt bør der være priseksempler, og oplysn. om min. antal kuverter evt. max.
Siden er æstetisk flot, men mangler alle de oplysninger som man googler rundt på nettet efter når man vil holde et bette party.
Hvis målgruppen er dem i whiskybæltet der skider på prisen, og bestiller 4-6 kuverter til udbringning - som luxus-takeaway,
så er siden helt i toppen, men hvis den er til alle os andre må det hellere ose lidt af forsamlingshus med lækre menuer.

annoncesitet kan godt skæres ned i google-annoncer, og ændre deres typografi og faver til at falde mere ind, så de ikke virker så markante, med svagt farvede overskrifter og links- evt. grålige.

Den virker i det hele taget meget "kold" . Mad og drikke er jo mere "varme" og "hjertelige" emner, så siden bør afspejle dette i valg af farver og billeder.

Jeg forstår slet ikke kafferandene dér i toppen, og så i den størrelse.
Det er et blikfang - javist men signalere sjusk med rengøringen eller afrydningen af bordet.
Så hellere finde en fiske-anretning derinde på istock, som I kan benytte som header, og med en meget mindre højde.
Ideen er god med at få folk ind af bagdøren fra dette site - Dog er konkurrencen også hård på det felt, så tag kamp-dragten på.
Tænk på hvorledes I vil holde den opdateret når I får travlt i køkkenet, så den ikke kommer til at virke modsat, eller blot som en klods om benet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)