Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig din Magento Webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at se nogen af de foskellige webshops / sites som er lavet i Magento.

Saa Vis mig din webshop Big Smile

 

Mvh

anders

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

 

Det er faktisk forholdsvis hurtige svartider i har på hjemmesiden. Hvem står for hosting?

Magento er jo kendt for at have enormt lange svartider m.m. der ligger en dedikeret serverhosting bag systemet, men de er ved at rette op på dette med de nye versioner. Jeg synes dog stadig der er lang vej endnu

-------------

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

echolibre:

WideEyes.dk & AAimport.dk:

 Det er faktisk forholdsvis hurtige svartider i har på hjemmesiden. Hvem står for hosting?

Magento er jo kendt for at have enormt lange svartider m.m. der ligger en dedikeret serverhosting bag systemet, men de er ved at rette op på dette med de nye versioner. Jeg synes dog stadig der er lang vej endnu

Hej echolibre

Du må undskylde jeg glemte at svare på dit spørgsmål. Det var en af de dage hvor der bare skete rigtig meget, så jeg fik glemt alt om den.

Shoppen / sitet er hostet af www.powerhosting.dk
Det er også dem der har sat shoppe op. Jeg har kun gode ting at sige om dem. Rigtig hjælpsomme og søde - og så koster hosting 600,- om året, så det er jo også til at betale.

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har også min shop hos powerhosting - og hold op en service! - her kan man faktisk emaile med et problem (man selv har forårsaget) også finder de hurtigt fejlen og hjælper med at få den rettet!

du kan se min shop på: http://www.djinn.dk - den er ikke åben endnu, selvom den burde have været det her den første - men jeg arbejder nat og dag på at blive færdig med den :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Hej

Jeg har også min shop hos powerhosting - og hold op en service! - her kan man faktisk emaile med et problem (man selv har forårsaget) også finder de hurtigt fejlen og hjælper med at få den rettet!

du kan se min shop på: http://www.djinn.dk - den er ikke åben endnu, selvom den burde have været det her den første - men jeg arbejder nat og dag på at blive færdig med den :)

Hej Janus

Ja jeg er også meget imponeret over servicen. Jeg ringer dog til Dennis frem for at sende mails - han er sgu en hyggelig fyr Smile
Og så skader det jo heller ikke at de har en aftale der giver os 50% rabat på betalingsløsning fra ePay!

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

echolibre:

Det er faktisk forholdsvis hurtige svartider i har på hjemmesiden. Hvem står for hosting?

Magento er jo kendt for at have enormt lange svartider m.m. der ligger en dedikeret serverhosting bag systemet, men de er ved at rette op på dette med de nye versioner. Jeg synes dog stadig der er lang vej endnu

Vi kan også give dig et godt tilbud på optimeret Magento hosting, vores system er testet og blevet optimeret for hurtig afvikling af Magento Commerce.

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)