Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brevpapir og C4 konvuletter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og mangler et godt tilbud.

Sagen er vi står og mangler et meget begrænset oplag, da vi ikke sender særlig meget post.

Vi kunne godt tænke os at få trykt brevpapir og C4 konvolutter med logo osv. på, vi leverer selvfølgelig en færdig fil som er klar til tryk.

Det drejer sig om et så begrænset oplag så muligt. Ideelt set vil 50 stk være helt perfekt.

Har undersøgt lidt på nettet og kan se det er normalt man laver oplag af ca. 1000 stk, hvilket vi aldrig kommer til at bruge.

Er der nogen der kan hjælpe med et så lille oplag?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:37

Hej Denni

Med hensyn til brevpapir så skal det offset trykkes, det er det der gør at 1000 ofte er minimum.
Det der kan ske hvis du får digital trykt brevpapir og kører det igennem din laserprinter er at trykket kan smitte af og ødelægge din printer, pga varmen i printeren der opløser farven igen.

Det burde ikke være noget problem at digital trykke kuverter, så længe du ikke selv skal printe mere på dem. Men ved ikke lige hvem der laver sådanne, måske mediamouse?

Men hvis du skal bruge et godt tilbud på offset trykte (1000 stk brevpapir og 500 konvolutter som minimum) så kontakt mig, jeg kan helt sikkert give dig et godt tilbud! :)

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:40

Hej

Jeg kan godt give dig et tilbud, på et lille oplag. Men ikke lige i C4.

Her er følgende størrelser, jeg kan tilbyde.

M65 112 x 223

E65/ 110 x 220

E56/ 155 x 155

C5 162 x 229

C6 114 x 162

Rak fh 120 x 312