Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brevpapir og C4 konvuletter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og mangler et godt tilbud.

Sagen er vi står og mangler et meget begrænset oplag, da vi ikke sender særlig meget post.

Vi kunne godt tænke os at få trykt brevpapir og C4 konvolutter med logo osv. på, vi leverer selvfølgelig en færdig fil som er klar til tryk.

Det drejer sig om et så begrænset oplag så muligt. Ideelt set vil 50 stk være helt perfekt.

Har undersøgt lidt på nettet og kan se det er normalt man laver oplag af ca. 1000 stk, hvilket vi aldrig kommer til at bruge.

Er der nogen der kan hjælpe med et så lille oplag?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:37

Hej Denni

Med hensyn til brevpapir så skal det offset trykkes, det er det der gør at 1000 ofte er minimum.
Det der kan ske hvis du får digital trykt brevpapir og kører det igennem din laserprinter er at trykket kan smitte af og ødelægge din printer, pga varmen i printeren der opløser farven igen.

Det burde ikke være noget problem at digital trykke kuverter, så længe du ikke selv skal printe mere på dem. Men ved ikke lige hvem der laver sådanne, måske mediamouse?

Men hvis du skal bruge et godt tilbud på offset trykte (1000 stk brevpapir og 500 konvolutter som minimum) så kontakt mig, jeg kan helt sikkert give dig et godt tilbud! :)

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:40

Hej

Jeg kan godt give dig et tilbud, på et lille oplag. Men ikke lige i C4.

Her er følgende størrelser, jeg kan tilbyde.

M65 112 x 223

E65/ 110 x 220

E56/ 155 x 155

C5 162 x 229

C6 114 x 162

Rak fh 120 x 312

Send en mail til mig på info@rusoeedesign, med opgavebeskrivelse og antal - så skal jeg sende en pris til dig.

Med venlig hilsen

Ruth Søe

designerkort / Rusøe Design / luxury by hand

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:31

Hej Janus.

Tak for dit svar.

Det er ikke noget blev hvis vores brevpapir bliver digital tryk da vi ikke anvender en laserprinter, men en alm. ink printer.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:32

Hej Ruth.

Det skal være C4 i det vi fremsender kontrakter som fylder en del - og der er C4 altså meget nemmere at have med at gøre.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:26

Det bliver nok svært at finde nogen som kan gøre det, hvis det kun er 50 stk..
Det bedste bud er nok dit lokale kopicenter - eller køb kuverter du selv kan printe på.

Som en anden har skrevet laver man normalt brevpapir som offsettryk, og alene opstartsomkostningerne på et trykkeri (opsætning af maskine, korrektur osv.) vil gøre, at dine kuverter blev vildt dyre!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:19

Som Janus skrev, så kan vi i MediaMouse både offsettrykke og digitaltrykke kuverter. Vi kan køre i formater op til C4P (C4-posekuvert)
Typisk offsettrykker vi kuverter, først og fremmest fordi stykprisen kan komme en del længere ned end ved digitaltryk, og fordi trykkvaliteten er lidt pænere.
Men hvis du kun skal bruge en 50-100 kuverter, så er digitaltrykket det eneste som prismæssigt set kan betale sig.

Du skal være meget velkommen til at sende mig en email til mig på  jesper snabelA mediamouse.dk , hvis du godt vil have at jeg regner nogle priser ud til dig. I så fald skal jeg vide om hvor mange farver kuverterne skal trykkes med og hvor meget trykket ca. skal fylde på kuverten.

Omkring brevpapiret, så vil jeg, ligesom de andre, fraråde dig at få digitaltrykt brevpapir. Også selvom du skal bruge det i en blækprinter.
Worst case, så får du en dag en lille laserprinter og så har glemt alt om at brevpapiret var digitaltryk - og så har du et potentielt problem.
Så lav enten en skabelon i Word (eller hvad du ellers bruger af tekstbehandlingsprogram) og så print dit logo m.m. ud sammen med resten af brevet.
Alternativt, så gør vi det en gang imellem at vi samler 4 forskellige små brevpapir-jobs sammen og så trykker dem i offset som ét stort samlet job.
Derved skal du ikke betale trykplader m.m. alene, men kan dele opstartsomkostningerne sammen med de 3 andre.

/Jesper

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:37

Hej Danni. 

Hvis du kun skal bruge 50, så vil jeg anbefale du gør det selv. Du kan bruge næsten en hver farveprinter, så smider du bare kuverten i bakken og tilpasser støtterne til kurvert størrelse, herefter kan du i printeropsætning vælge en passende papir/konvulut form, så kan du lave dine egne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)