Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brandguruen Martin Lindstrøm besøger Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke har hørt det endnu, så kommer "Buyology" forfatter Martin Lindstrøm til Danmark og holder foredrag i Esbjerg d. 2. oktober 2009 kl. 13:30 til 16:30.

Hans foredrag er til inspiration både for den professionelle marketingmedarbejder, men også for dig der bare shopper – du vil aldrig shoppe på samme måden igen, når du har hørt hvad Martin Lindstrøm har at fortælle!

Hvem er han?
Martin blev født i Skive for 37 år siden og startede sin karriere indenfor marketing allerede som 12-årig. I dag er han bosiddende i Sydney, hvorfra han driver sin verdensomspændende virksomhed. Han er anerkendt over hele kloden og rådgiver Fortune 100 virksomheder, der tæller blandt andet Disney, McDonalds, Proctor & Gamble, Microsoft og andre af verdens største brands.

Også forfatter
Han har skrevet 5 bøger, der har toppet på de amerikanske bestseller lister og de er oversat til 25 sprog. Den forrige bog er omtalt af Wall Street Journal som en af de bedste bøger om branding, der nogensinde er skrevet. Martin Lindstrøms budskaber når ud til næsten 1 million mennesker hvert år.

Tag dine venner, kollegaer, medarbejdere eller kunder med på en oplevelse i særklasse!

Køb billetter online på www.seminarshop.dk og få bogen "Buyology" med i købet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pouline

Ja du ved jo at jeg kommer Big Smile

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde fornøjelsen af at læse "buyology" fornylig. Super, super interessant læsning for folk i min branche. Bogen er velskrevet og manden er skarp, så jeg kan kun anbefale alle aminoer at deltage også selvom inspirationen måske række længere ud end hvad den typiske amino har brug for.

håber vi ses der !

ekstra info

Hvis du er interesseret i salg så har jeg lige lagt en blog om vane 3 af de syv gode salgsvaner online her på siden. "vane 3 - kend dit produkt"

go´fornøjelse 1 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)