Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker betaling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har åbnet en butik på nettet og har et problem med hensyn til betaling.

Jeg handler med nogle dyre ting til biler jeg bestiller hjem fra stort set hele verden, og jeg vil gerne kunne tilbyde kreditkortbetaling på min side.

problemet er at hvis der er en kunde der bestiller en vare og betaler med kreditkort, og jeg får varen hjem og sender den videre til kunden, kan kunden ganske enkelt via de 14 dages returret lade være med at hente varen på posthuset, og så må jeg spise regningen til producenten selv..

Det er jo en risiko at løbe men, er der ikke en måde dette kan omgås? f eks ved at oplyse kunden om at dette er specialvarer? eller at det ikke er et onlinekøb? eller evt andre betalingsformer? giro evt?

for jeg kunne jo have flere kunder ved at tilbyde kreditkortbetaling...

Jeg handler i øvrigt med motorsportsdele til biler, motorcykler osv...

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre det er en vare der er specielt PRODUCERET til kunden kan du ikke komme udenom returretten i dit tilfælde.

At en vare er hjemtaget på bestilling har ingen indflydelse på kundens returret.. Og hvis der bestilles via fjernhandel (telefon, internet, postordre m.fl.) kan du ikke komme udenom returretten.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

der produceret et er af og til varer der er produceret efter kundens ønsker,

men er der slet ikke noget at gøre bank overførsel eller lign?

det ville sku være kedeligt at bestille en motor til 50-100.000 ,- hjem, og så skal de ikke have den alligevel.

det jo noget af en regning at få pga sådan en regel, og chancen for at kunne komme af med lige netop den motor er rimelig lille.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)