Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webpartner søges til kommende site!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

M/k Søges
Projektet er kun på ideplan pt, derfor søger jeg partner. Idéen er på det nuværende marked men skal udarbejdes bedre. Forbrugeren gør det meste selv på sitet, men der ønsker jeg flere tilbud fra vores side. Andre gode ideer skal skrives ned og evt. bruges. Det kan blive stort hvis vi brug,er tid og kræfter på projektet  og måske kommer der et nyt twist til projektet.

Mindre investering, alt efter hvor meget vi selv kan. Du må godt være på forkant inden for IT, programmør, webmaster, eller ved meget om opsætning af webside.
Er det noget for dig, og du er meget seriøs, så skriv og lad os mødes, der bliver intet sendt pr. mail. Fremadrettet skal vi kunne "leve" af det 100%.

Skriv hvorfor du har lyst til at være med til dette projekt, og hvorfor du syntes du kan bedrage til dette. Du skal bo i københavnsområdet og have tid til opstart af sitet. Din alder er over 30 år og har børn.

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHA hvorfor skal man have børn?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

C*P*C:

HAHA hvorfor skal man have børn?

Ja, det tænkte jeg også...  Alt det andet passer meget godt, men børn har jeg jo ikke.

Hvad med alder på børnene, har det noget at sige? Hvad med fadderbørn, tæller det med? Hvis man er vild med børn, men er barnløs - kan man så alligevel bruges?

/Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at skrive til dig når du ikke har oplyst nogen mailadresse og du ikke har åbnet så man kan sende dig en privat besked.

Send mig en PM eller en mail på mo [at] altero [dot] dk med lidt mere information. Inden vi evt. bruger tid på et møde vil jeg godt vide en lille smule om dit projekt.

 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne måske godt være interesseret i at bidrage med design.
Jeg har dog heller ingen børn pt... :)

Skriv evt. til sandiepsdk@yahoo.dk

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer der har svaret:

Det kan der jo være en grund til  og en stor fordel. Men sjov kan man altid lave :-))))  Skulle nok ha skrevet  "har du børn, en fordel men ikke en betingelse"  Hvis jeg kunne havde jeg rettet til, men på dette site kan jeg jo ikke meget..Sad

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Til: Oxkjær 

det beklager jeg, at jeg ikke lige havde "set" det, da jeg troede at man kunne skrive til mig via dette, har nu ændret det..

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hdn:

Det kan der jo være en grund til  og en stor fordel. Men sjov kan man altid lave :-))))  Skulle nok ha skrevet  "har du børn, en fordel men ikke en betingelse"  Hvis jeg kunne havde jeg rettet til, men på dette site kan jeg jo ikke meget..Sad


Tryk på mere knappen så skulle du gerne kunne rette. Bruger du dog Firefox så går der gerne omkring 20-40 sekunder før den kommer frem så du kan trykke ret (Ja fix det amino)

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Aboutweb.dk:

hdn:

Det kan der jo være en grund til  og en stor fordel. Men sjov kan man altid lave :-))))  Skulle nok ha skrevet  "har du børn, en fordel men ikke en betingelse"  Hvis jeg kunne havde jeg rettet til, men på dette site kan jeg jo ikke meget..Sad


Tryk på mere knappen så skulle du gerne kunne rette. Bruger du dog Firefox så går der gerne omkring 20-40 sekunder før den kommer frem så du kan trykke ret (Ja fix det amino)

 

Tak skal du have, ja jeg skal lige finde rundt her Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at Sandie laver det grafiske, og jeg kan stå for det tekniske.
Du skal være velkommen at tage fat i os.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)