Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webpartner søges til kommende site!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kunne være en god løsning, men om det er bæredygtigt til 3 er jeg i tvivl om, men jeg kan sende lidt mere info til jer. Kender I hinanden? Som skrevet er det kun på ideplan, og der skal flere ting på "bordet" og det hele sættes sammen tilsidst. Har du en mail?

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hdn:

Ja, det kunne være en god løsning, men om det er bæredygtigt til 3 er jeg i tvivl om, men jeg kan sende lidt mere info til jer. Kender I hinanden? Som skrevet er det kun på ideplan, og der skal flere ting på "bordet" og det hele sættes sammen tilsidst. Har du en mail?

Ja, vi er samarbejdspartnere. Jeg har sendt dig en PB med kontakt info.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hdn.

Brian (Computerlab) og jeg vil gerne se på opgaven for dig, hvis du endnu ikke har fundet nogen fast samarbejdspartnere. vi kan jo tale om det og så se, om det stadig har interesse. Det er nemmere at sige, når man ved hvor meget det drejer sig om osv. Hvor aktiv skal webmaster være mv.

men det er da som udgangspunkt en spænende idé. :)

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønskede en seriøs partner, dette indlæg er derfor annulleret, men kan jo ikke SLETTE. HMM

 

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt an jeg bibringe med hoej kvalitets loesninget paa I.T. fronten, til priser der ikke kan tilbydes i Danmark, du er velkommen til at kontakte mig.

 

Michael

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hdn:

Jeg ønskede en seriøs partner, dette indlæg er derfor annulleret, men kan jo ikke SLETTE. HMM

Du mener ikke du har fået nogen seriøse henvendelser eller hvad?

 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes nu også, at Computerlab's tilbud og mit var ganske seriøst. Sådan var det i hvert fald ment.

Brian er god til at kode, jeg er god til at designe. Og vi er begge rigtigt gode til at videreudvikle hinandens ideer - og derfor også dine, går jeg ud fra.

Men okay, det er jo op til dig.

Held og lykke med projektet. :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)