Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der kan hjælpe med salgs/købsbetingelser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

 

Jeg er en glad mand i dag, da vores lille firma www.copenhagenbath.dk lige har fået en stor aftale med nogle af landets største forhandler af badeværelsesmøbler i hus.

Jeg sidder og arbejder på salgs/købsbetingelser og har taget hvad jeg kunne finde på nettet og syntes jeg har fået det meste med, men kunne godt bruge en der har forstand på det, til at se tingende igennem.

 

Håber i kan hjælpe?

www.copenhagenbath.dk

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor gøre det selv, når du hos Ageras kan få 3 helt gratis og uforpligtende tilbud fra revisorer og bogholdere, der kan hjælpe dig med korrekt indberetning af moms. Klik her! 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville hjertens gerne hjælpe, men mener ikke selv jeg er tilstrækkeligt kvalificeret til at kunne garantere dig fejlfri hjælp. Dog vil jeg gerne lige indskyde den kommentar, at hvis du ikke føler dig helt sikker på noget kontraktsmæssigt du selv har fremstillet så hellere smide den forbi en billig advokat, end at tage chancen, da fejl i en kontrakt du selv har udformet ofte vil komme dig selv til skade ved en evt. aftalefortolkning. (jf. koncipistreglen i aftalelovens fortolkningslære).

P.S. stort tillykke med ordren.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)