Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valuta omregner - Smart og hurtigt værktøj til valuta omregning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige gøre jer opmærksom på mit mindre valuta omregner projekt.

Da vi jo ofte bruger tid på at skulle omregne forskellige valutaer i forbindelse med køb, eller rejser, syntes jeg det var på tide med et hurtigt online værktøj til dette, eftersom valutakurser.dk og lign. sider har en meget langsom load og service. Google kræver en anelse længere tid på at indtaste og ændre valuta enheder når  man anvender deres omregner.

I kan lideledes finde opdateret valutakurser, som bliver opdateret alle hverdage via nationalbanken.

I kan se siden på...

http://valutaomregneren.dk

 

Har i ris/ros eller feedback til forbedringer af siden, skal i være mere end velkomne til at debattere, sådan det kan blive det bedste valuta omregnings værktøj.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret.

Men hvis nu du rent faktisk læste hvad jeg havde skrevet ville du jo også vide at jeg rent faktisk hentyder til den side i teksten.

Jeg har ikke skabt en ny service, har skabt en bedre service... vil ihvertfald gøre et forsøg.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Den er sku simpel og nem at overskue, godt gået

mvh

Henning Clausen

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Daniel

Den er hurtig og nem - Det ka' jeg li'.

Det ville dog være rart med en funktion der kunne huske hvilke valutaer jeg brugte sidst. Det er irriterende at skulle ændre det samme hver gang man kommer frem til siden hvis den altid bruges til at konvertere til andet end $>kr

V Brian R

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ganske enkelt genialt... men google kan noget af det samme hvis man da kan alle valutaforkortelserne i hoved.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god service, nu mangler du bare at købe et super nemt 3 bogstave domæne, så jeg kan huske den! :-)

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at være negativ... men det er da noget nemmere at bruge den man kan have liggende på skrivebordet i windows XP. Så er det ikke noget med at man skal ind på en side først, og kursen den viser er ikke helt ved siden af den man bruger ved net betaling til udlandet.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

ganske enkelt genialt... men google kan noget af det samme hvis man da kan alle valutaforkortelserne i hoved.

Ja, indtast

100 USD in DKK

og du får

100 U.S. dollars = 561.428724 Danish kroner

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Nøhr:
Har i ris/ros eller feedback til forbedringer af siden, skal i være mere end velkomne til at debattere, sådan det kan blive det bedste valuta omregnings værktøj.

Umiddelbart ser det ud til, at I ikke regner i særlig mange decimaler, hvorfor ungarske forint har en kurs på 0,02 - og ikke som på Google 0,0260334499 (der måske har lidt for meget med). Det er immervæk en forskel på ca. 30%, hvilket er ret meget.

Held og lykke med jeres nye tjeneste.

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)