Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af løsning til en standard shop

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Scannet og er glad for det. Jeg og mange andre har skrevet om erfaringer i flere andre tråde. du kan finde dem ved at bruge søgefunktionen.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har selv del i en scannet shop, og i det store hele har vi været meget tilfredse. Det en god billig måde at starte op, men nu er vi nået dertil hvor vi skal have lavet vores egen shop.

Den søgemaskine ekspert som arbejder hos os, har været med til at forbedre dandomains shop, og den er pt. en del bedre end scannet mht seo. Jeg hører sjæltent nogle som har problemer med dandomain, og det vil nok også være dem som jeg vil vælge i dag, hvis jeg skulle have en standard shop.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg kan tilbyde dig en standard webshop løsning med SEO som standard til kr. 299,00 pr. mdr.

Denne løsning er ikke en såkaldt leje løsning, så du kan således udbygge din shop så meget som du ønsker.

Jeg vil gerne lave en gratis demo til dig, hvis dette kunne være interessant?

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har en webshop på Scannets platform & hvis jeg skulle starte en ny shop op i dag ville jeg nok vælge en anden udbyder. Jeg har brugt rigtig mange timer på at dreje shoppen derhen hvor jeg vil, men man får undervejs i forløbet rigtig mange "det kan ikke lade sig gøre" oplevelser.

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Den næste version af vores shopsystem (EasyFlow), der er i Beta, gør det muligt at drag'n'drop designe sin Webshop. Faktisk er det vores mål, at være den shop løsning på markedet, der tilbyder størst frihed.

I forhold til traditionelle standard løsninger, er man fri fordi det i høj er muligt at skræddersy systemet til de ændringer man måtte ønske.

I forhold til open source løsninger, er man fri fordi det ikke koster en masse penge til en konsulent, at udfører de ændringer man måtte ønske.

Tilgengæld skal man hoste hos os, ligesom vi også står for at holde styr på opdateringer, nye versioner, sikkerhed og telefon support.

Hvis du er interesseret i et beta login, kan du sende mig en mail på plu@easyflow.dk

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Vi kan tilbyde dig en standard løsning der er tilpasset dine behov, indenfor de samme økonomiske rammer som de to løsninger du nævner.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for alle for input - jeg vil nu gå i tænkeboks :-)

VH

Anders

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan Bech:

Jeg kan tilbyde dig en standard webshop løsning med SEO som standard til kr. 299,00 pr. mdr.

Denne løsning er ikke en såkaldt leje løsning, så du kan således udbygge din shop så meget som du ønsker.

Hvis det kun er webhotellet der koster 300 kr. pr. måned er det dyrt...

Hvis der betales for andet end selve webhotellet, er det leje lige meget hvordan man vender og drejer det.

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

I forhold til open source løsninger, er man fri fordi det ikke koster en masse penge til en konsulent, at udfører de ændringer man måtte ønske.

Hvem siger det koster en masse penge ?

Og hvad er en masse penge ?

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Hvem siger det koster en masse penge ?

Det gør jeg! Har efterhånden lavet shops i en del år, og selvom man bygger på et Open Source projekt, så ender det altid med at koste en del timer. Og den slags koster jo penge hos langt de fleste konsulenthuse. Faktisk så meget så det er mit indtryk, at mange kunder ikke for lavet de ændringer de kunne tænke sig fordi de er for dyrere.

Man skal huske på, at Open Source giver de fleste kunder giver samme frihed til at foretage rettelser, som jeg har til reparerer min bil. Nemlig muligheden for at betale en fagmand for at udfører den.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)