Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalt for hjemmeside, nu har jeg ingenting!

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peder TakeTwo.dk:

Som sædvanlig er der to sider af sagen...

Så fik du dig også en hård lektion. Man skal sige nej til kunder som ikke har råd til at handle med en. Alt andet kommer til at koste i længden enten i form af ekstra arbejde eller i form af utilfredse kunder. Så med mindre du ikke har råd til smør til dit toastbrød så skal du tage den pris for dit arbejde som det koster.

Det er også en lektion vi har lært på den hårde måde (flere gange), når der afgives et tilbud som kun ligepræcist kan passes ind i kundens budget (med alverdens afslag og krumspring) så får du en utilfreds kunde. Der er ALTID ændringer der skal laves og hvis man ikke vil arbejde gratis og kunden ikke har råd til at betale så står man i en i den grad uheldig situation.

Mvh Peder

Er fuldstændig enig!!

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Leo:

Peder TakeTwo.dk:

Som sædvanlig er der to sider af sagen...

Så fik du dig også en hård lektion. Man skal sige nej til kunder som ikke har råd til at handle med en. Alt andet kommer til at koste i længden enten i form af ekstra arbejde eller i form af utilfredse kunder. Så med mindre du ikke har råd til smør til dit toastbrød så skal du tage den pris for dit arbejde som det koster.

Det er også en lektion vi har lært på den hårde måde (flere gange), når der afgives et tilbud som kun ligepræcist kan passes ind i kundens budget (med alverdens afslag og krumspring) så får du en utilfreds kunde. Der er ALTID ændringer der skal laves og hvis man ikke vil arbejde gratis og kunden ikke har råd til at betale så står man i en i den grad uheldig situation.

Mvh Peder

Er fuldstændig enig!!

So am I!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

sutjek:

Simon:
Husk der altid er to sider af en sag

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Mange tak for detWink

Da mit navn nu er blevet naevnt, ser jeg det paa sin plads, at jeg fortaeller hvad, der er sket.

Casper Blom spurgte mig om en webshop, han skulle have lavet. Desvaerre var hans budget ‘tight’, saa vi fandt frem til, at jeg kunne lave et design og saette en standard Magento shop ind I det design. Jeg laver designet, og efter Casper Blom (og hans partner, som kom ind I forloebet senere) har godkendt designet til shoppen, gaar jeg igang med at integrere shoppen I det. Efter designet er faerdigt afslutter vi det forloeb, og Casper betaler for designet. Da jeg er igang med at integrere shoppen, beg...

Casper Blom og hans partner ejer designet jeg har lavet til dem, men de ejer ikke shoppen, jeg har arbejdet paa. Jeg proever nu at kompensere for det underskud ved at saelge shoppen til den hurtigste, og det kan jeg ikke forstaa Casper Blom er sur over.

For at opsummere: Casper Blom er ejer af designet til shoppen, og det design har jeg ikke I sinde at roere, men han ejer desvaerre ikke shoppen, han ikke har betalt for. Han foeler han har mistet de 3000,- men han har altsaa faaet et design til en webshop for pengene. Dog har han ikke haft til hensigt at betale for shoppen. Designet kan dog stadig bruges.

Hej,

Først vil jeg gerne sige tak for alle svarene. Jeg vælger så at skrive kreditere de 3.000 kr. under kontonavn 'Lærestreger'.

Opsumering af den adm. Direktørs indlæg: Han laver mig en standardshop, jeg ejer designet, og nu prøver han så at sælge en standard shop som jeg kan læse?

I mails som han har sendt ud til interesserede står der at han tilpasser designet. Dvs. han bruger mit design.

Hvis I, Aminoer, kunne bestemme, hvad skulle der så ske med designet, og evt. de 3000? Jeg har ikke interesse i at beholde designet, og har heller ingen mulighed for det, da jeg ikke har modtaget nogle filer med designet.

Derudover, så har Adam, været inde på mit webhotel, efter arbejdet er ophørt, det bryder jeg mig desuden ikke om.

Casper.

 

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:
Derudover, så har Adam, været inde på mit webhotel, efter arbejdet er ophørt, det bryder jeg mig desuden ikke om.

Et webhotel Casper Blom naegter at betale for ;)

Desuden ejer han selv sit domaene, saa han er mere end velkommen til at fjerne det fra min server.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld Adam, hvad mener du?

www.tilunge.dk ligger på mit eget webhotel?

Vi har på intet tidspunkt snakket hosting?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutter.. :)
Kunne I ikke tage den her i privat forum?

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Kan kun sige totalt nederen :(

Hvis din shop ikke skal være bygget på Magento har jeg mit eget system som jeg har brugt til www.skiltelager.dk www.farvemix.dk og www.laederiet.dk

Vi kan godt finde ud af noget hvis det er.

 

 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis vi aminoer skulle bestemme, tror jeg der er stemning for I tager den salgs uenigheder privat istedet for at lave en offentlig diskussion?

 

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sansir:

Hvis vi aminoer skulle bestemme, tror jeg der er stemning for I tager den salgs uenigheder privat istedet for at lave en offentlig diskussion?


Ja enig - listen over mulige leverandører her på amino bliver da mindre og mindre!Smile

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)