Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word til PDF - hvordan får man interne links med?

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Må give Martin ret... Det er sgu ret underholdende...

Det er fint at man anbefaler et andet værktøj... Men nu havde Mikkel jo altså gjort en hel del ud af at skrive i sin indledende post at han var glad ved Word.

Helt ærligt.. Er der nogen der tror at han vil sælge bare EN e-bog mere hvis han fx bruger LaTeX end Word?!? Nej vel... Så hvorfor skulle han dog bruge tid på at sætte sig ind i et ny program og derefter konvertere 1500 sider?!

Det minder mig lidt om mit yndlings film citat fra filmen Ford Fairlane:

 "Talking to Zuzu was like masturbating with a cheesegrater, slightly amusing, but mostly painful."

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tråden er et godt eksempel på, hvordan det at være "iværksætter" åbenbart kan misbruges som argument for og imod alverdens ting. Mikkel mestrer denne disciplin.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

For min skyld kan Mikkel hakke sin bog ud i runer – det er ikke pointen.
Jeg syntes bare at når man er på dette medie, bør man behandle hinanden med respekt og tale ordentligt...i særdeleshed overfor de mennesker man beder om hjælp.

Vi var et par stykker der dog så lidt længere ud i fremtiden end dagen i dag og forsøgte at rådgive Mikkel, så han ikke risikerede at rende ind i tilsvarende problemer ved eventuelle fremtidige bog-udgivelser.

Hørt-hørt, Rasmus ;-)

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

i.e. Hørt-hørt Rasmus Thomsen ;-)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

gmailmartin:
Et skide godt eksempel på "Iværksætter vs. Ansat" ha  ha ha, det er sgu god humor-

Well... 13 karma point og 0 stemmer for indlægget der indeholder svaret på Mikkels spørgsmål. Alle som gad stemme var kun interesseret i at tilkendegive hvem de holdt med. Konklusionen er, at de holder med Martin Thorborg som holdt med Mikkel - og at de holder med "en som skrev at Martin Thorborg har ret" for 5 stjerner. Jeg er jo sådan set enig med de tre jeg lige har nævnt (og som jeg ikke tror har stemt), så dette er blot et bidrag til metadiskussionen som vi jo kan se er dén folk indvolverer sig i. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ruggero:

For min skyld kan Mikkel hakke sin bog ud i runer – det er ikke pointen.
Jeg syntes bare at når man er på dette medie, bør man behandle hinanden med respekt og tale ordentligt...i særdeleshed overfor de mennesker man beder om hjælp.

Vi var et par stykker der dog så lidt længere ud i fremtiden end dagen i dag og forsøgte at rådgive Mikkel, så han ikke risikerede at rende ind i tilsvarende problemer ved eventuelle fremtidige bog-udgivelser.

Hørt-hørt, Rasmus ;-)

Når Mikkel gentagen gange skriver at han er glad for Word og han ikke vil skifte, så er det ingen hjælp at blive ved med at bede ham skifte til et andet program. I har en holdning til hvad i vil bruge og har en holdning til hvad han vil bruge.
Jeg har selv lavet E-pusher i Word og den sælger glimrende og jeg kunne heller ikke drømme om at bruge timer på at lære at bruge et andet værktøj.
Så jo, respekt skal man altid have for andre, men en portion situationsfornemmelse er heller ikke at gå ad vejen for.

Dbh Martin

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sige dig tak for din kommentar, Martin.

Dét perspektiv du opstiller kan jeg udmærket sætte mig ind i, og vil da ikke undlade at tage dit input med i mine overvejelser næste gang der er brug for en 'håndrækning'

Et oprigtigt Held og Lykke med salget.

ruggero  Wink

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

fandt du en løsning på dette? Jeg har nemlig netop oplevet det sammen og er rimelig i panik, da det i mine bøger har ret afgørende betydning!

aaaargh...ser så at der er en laaaang diskussion herover! Den løber jeg lige igennem! :-)

vh Elin Steffensen
Grafiker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have læst alle 6 siders besvarelser sidder jeg og tænker noget med at lave en ps-fil fra word og derefter distille den .. Kan man vælge nogle indstillinger til sin pdf-fil ved eksporten?

Fra Indesign kan man eksempelvis sige medtag links og interaktivitet, men jeg er ikke klar over, hvor meget man kan fra word ..

Dog ved jeg af erfaring, at det er klogest, at du selv laver din pdf-fil, da word dokumenter ikke ses ens på forskellige platforme og mellem forskellige versioner.

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

min ebogfil er generet fra indesign og alle links (TOC, index osv) virker i pdf'en, der er sendt ud til distribution. Men når den hentes ned fra pubhub/webshop'en, så er alle interne links knækkede. de eksterne links virker fint! MEGET mærkeligt!!

åhhh, det er så besværligt, måske skulle vi bare gå tilbage til de go'e gamle trykfiler?!?

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)