Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra Indien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Sikke glad jeg er over at have fundet dette sted...lille jeg høster det ene guldkorn efter det andet, idet jeg aldrig har beskæftiget mig med andet end undervisning.

Jeg regner med at åbne en webshop i efteråret, og mødes af den ene udfordring efter den anden. Mine varer vil jeg have fra Kina og Indien. Jeg har kontakt med et par interessante producenter. Jeg har læst i et par af kina-imort-trådene...Men er der nogle her, der vil lade et par ord falde om import fra Indien?

- Den ene indiske producent siger, at shipping er med i prisen, og at de sørger for det!? Jeg regner med at købe lædervarer for ca. 2000 USD (halsbånd til kæledyr).

 

Jeg er endnu ikke momsregistreret eller importregistreret...men ud fra Kina-trådene, er jeg vist nødt til det (river mig i håret over alt det papirarbejde, der ligger foran..griner og er glad for min nye hobby = at åbne en webshop)

 

Gode råd modtages med virtuelle takker

 

Mange hilsner fra Hanne

En begynder i alt...kan man blive grønnere?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være opmærksom på at lande uden for EU er belagt med kvoter inden vor mange varetyper. Du kan, hvis du er uheldig og ikke kontrollerer tingene, være ude for at dine vare står i en kontainer i frihavnen, men at du ikke kan få den ind i landet fordi kvoten er opbrugt.

Du kan sikkert huske tekstil branchens problemer for godt et år siden da kvoten var brugt op

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Kim

 

 

...opbrugte kvoter...suk, ja...det kan told og skat vel hjælpe mig med at oplyse? Eller? (her sku ha været en jegkrydserfingreformitegetprojektsmiley)

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke hvor meget du har læst i de andre tråde, men husk på at du skal betale importmoms (25%, ligesom den almindelige) og sandsynligvis også told..
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)