Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På jagt efter et firma som kan udsende mine mails

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er fra et udenlandsk firma, som sælger ure til blandt andet danske kunder. Desværre oplever vi ret ofte at vores kunder ikke modtager deres ordrebekræftelse som vi sender pr. mail. Jeg kunne forstille mig at det skyldes disse bliver fanget i et spam filter eftersom vi sender dem fra en udenlandsk server, så jeg tænker at det vil være godt med disse udsendelser fra en dansk server og håber derfor I kan hjælpe med et tilbud derpå. Jeg har hidtil kontaktet eBrev, men pludselig fik jeg intet svar, så jeg prøver derfor igen.

I er meget velkommen til at skrive til mig på chris@uniwatches.dk

Håber der er nogle seriøse muligheder.

På forhånd tak!

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan købe en mail-server i DK. Disse får hos mange udbydere af webhoteller.

Anvender I html I jeres mails eller sender I evt. rrrrrrigtig mange mails om dagen?
Dette kan også være en årsag til at de registreres som spam og ikke når frem.

Hilsen Gitte

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor i verden mailserveren står har meget sjældent noget at gøre med, hvorvidt mails bliver fanget i spamfiltre. Så i skal nok søge forklaringen andetsteds.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Atzen:

Hvor i verden mailserveren står har meget sjældent noget at gøre med, hvorvidt mails bliver fanget i spamfiltre. Så i skal nok søge forklaringen andetsteds.

Der er en del spamfiltre, som "trækker ned", hvis afsender-IP'en kommer fra Asien og Sydamerika, da en pæn portion spam efterhånden kommer herfra. Det betyder naturligvis ikke, at al mail fra disse områder automatisk frasorteres som spam, men hvis indholdet også trækker ned, f.eks. på grund af uheldige formuleringer, forkert kombination af HTML, tekst og billeder eller andet, så ender man hurtigt med så dårlig en score, så mailen ender i spamfilteret. Den fysiske placering af serveren kan derfor spille ind.

Chris: Jeg har besvaret din e-mail. Beklager forvirringen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)