Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google Zeitgeist

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

Jeg vil lige høre om det ikke er nogle der lige kan hjælpe mig med Google Zeitgeist?

Jeg vil se hvad der bliver søgt mest på google om and. digitalt tv ved de forskellige konkurrenter. Men ude i siden af den graf der kommer står der fra 0 til 100.. Men jeg forstår ikke at læse grafen, er der nogle der kan hjælpe med hvad det betyder ?

Her er link til siden..

http://www.google.com/insights/search/#q=YouSee%20TV%2CBoxer%20TV%2CTrefore%20TV%2CStofa%20TV%2CTelia%20TV&geo=DK&date=today%203-m&cmpt=q

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak..

Det havde jeg haft kigget på, men kan ikke forstå hva de mener med at de er delt med sig selv ? :S

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder sådan set bare at Google ikke har lyst til at afsløre deres store foretningshemlighed, nemlig precist hvor mange der søger på hvad over tid.

Derfor kan du kun se hvor mange søgninger der er relativt til en anden søgning.

I den specefikke søgning du har lavet, har google sat den højeste søgevolume (100) til at være søgningen på "Boxer TV" den 1. april i år. Alle andre punkter på grafen viser så hvor mange søgninger der har været, relativt til antallet af søgninger på "Boxer TV" den 1. april.
Hvis der f.eks. har været 100.000 søgninger på "Boxer TV" den 1. april 2009 og 1000 søgninger på "YouSee TV" den 1 marts, vil den sidste blive vist som et 1 på grafen, da den er en hundrede del af den anden.

Desuden er disse data normaliseret for at tillade at sammenligne data over regioner. Det betyder bare at der skal flere søgninger til i København end i Holstebro for at opnå et "point" her.
Dette gøres for at gøre data sammenlignelige, da der jo er væsentligt flere mennesker i København end i Holstebro, og derfor også flere søgninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)