Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut erfaringer??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nej, Mamut er ikke særlig nem at danse med!! Det er desværre korrekt, at man ikke få lov til at rette i gamle data! Det er helt OK, men f.eks. ikke kan oprette nye kunder, fakturer mv. det er fremadrettet! Men at man ikke kan få adgang til at afslutte et regnskab, som bygger på gamle data, det er simpelthen....ja, jeg vil helst ikke bruge den slags ord her! :-)

Nej - man skal holde sig så langt væk fra Mamut man kan, hvis man da ikke er uvenner med sine penge!! Og det er jeg ikke, så derfor er de smidt på porten her og kommer IKKE ind igen....ellers kunne jeg ligeså godt lukke med det samme! :-)

Hav en fortrinelig aften!

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 2og5,

Er helt enig i dine antagelser! Mamut er og bliver noget skrammel og sælgerne lover LANGT mere end de kan holde! Som skrevet andet sted i denne tråd, så fik jeg f.eks. fortalt, at jeg KØBTE systemet og serviceaftalen var FRIVILLIG - intet var mere løgn!

Nej, tak - Mamut er smidt ud og SummaSumarum er tilbage på prøve lige nu! Så kære Aminoer - hold jer langt væk fra Mamut, hvis I da ikke er uvenner med jeres penge!

Hilsen en glad SummaSummarum bruger!!

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Allshop.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må også melde mig koret af kritikere. Jeg arbejder med det til dagligt og må også indrømme at der er mange funktioner i det der er helt i skoven. Der er også nogle ting der fungerer fint nok - men altså sammenlignet med Navision Attain (som er mit favorit program) så er det håbløst at arbejde i. Man irriterer sig over at det er så omstændigt og så er det bare ikke besværet værd!

Just my 2 cents :)

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en kritiker af Mamut - KØB DET IKKE medmindre du vil være hamrende ineffektiv og bruge mere tid på CRM-system-arbejde end CRM-arbejde :-(  

Ville ikke vælge Mamut og fortryder vi investerede i det - for ineffektive arbejdsgange - for mange "norske principper" - manglende mulighed for at danne/designe egne rapporter - mange informationer skal registreres flere steder for at kreere sammenhæng i stedet for at vælge en simpel struktur. Flere eksenpler gives gerne og vi er i gang med at spare sammen til nyt system.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)