Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino indlæg højt i google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt tænke mig at vide hvordan det kan lade sig gøre at amino tråde figurerer så højt i googles søgeresultater.

Er godt klar over at der er lavet noget SEO, men alligevel, så syntes jeg det er imponerende at de rangerer så højt, så kunne da godt tænke mig at høre nogle bud på hvad der eksakt er gjort i denne forbindelse ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Content is king

Siderne indexeres voldsomt mange gange om dagen af søgemaskinernes robotter

Værdien af websitet er kvalitativt højt i forhold til rigtigt mange søgeord og sætninger

I forhold til teknisk SEO / organisk optimering kunne der sagtens gøres mere ud af Amino - men det er ikke specielt nødvendigt når resten af tingene spiller som de gør.

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Content is king

Siderne indexeres voldsomt mange gange om dagen af søgemaskinernes robotter

Værdien af websitet er kvalitativt højt i forhold til rigtigt mange søgeord og sætninger

I forhold til teknisk SEO / organisk optimering kunne der sagtens gøres mere ud af Amino - men det er ikke specielt nødvendigt når resten af tingene spiller som de gør.

 

Er det specielt for amino at de indexeres voldsomt mange gange om dagen ?

Og hvorfor er værdien af websitet er kvalitativt højt......?

Jeg mener der må være en grund til at denne tråd ligger nummer 2  når du søger på google med:   "højt google"

Der må da være mange andre sites der sælger SEO, som må ha optimeret deres site til google med netop de to søgeord, men som alligevel rangerer under aminos indlæg. Hvad er det amino gør som sender indlæggene så højt op på google ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er selvfølgelig en række parametre som spiller ind men i forhold til selve indekseringshastigheden så skyldes det jo at der rigtig ofte er nyt indhold og så kommer robotterne forbi ofte for at få alt med.

Du kan optimere en hel masse men optimering alene er kortsigtet uden en tilsvarende modvægt eller ballast om du vil i reelt indhold.

Jeg har f.eks. fået en stort set tom side op som nr 1 ud af 40 millioner på google i et par uger og så var den langt nede i hierakiet igen - men der er nogle forskelle på DK og internationalt fordi vi er så små så vi ikke har en "sandbox" her og nemmere kan få rangeringer igennem i forhold til internationale sites.

Men nej der er intet specielt for Amino - Der er noget specielt for websites som Amino der bidrager med rigtigt meget godt content hver evig eneste dag - de værdisættes højt af søgemaskinerne (og her snakker vi ikke pragerank).

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :


Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det betyder amino tråden giver god inkbuilding , med det er  endnu mere vigtigt du link bytter eller  får links med site der omhandler den samme vare du sælger indenfor samme kategorier brug f.eks. dmoz , så vis du sælger sexlegetøj og du får links fra nogle der sælger vaskemaskiner giver det seomæssigt meste at få links fra de der omhandler de samme vare som du sælger , der findes flere seo eksperter herinde der kan vejlede dig tilmelde dig rigtige kategorier - kataoger på internet du kan også selv søge efter dem brug din egen vare gruppe og søge efter dem på google.

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)