Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krak overhaler Google indenom!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe. Ja det kunne jeg idag læse på tekst tv. (kan desværre ikke lige huske hvilken kanal)

 

Krak.dk vil åbenbart lancere et site, hvor man udover at kunne søge på adresser, også kan søge på mere end 110.000 danske virksomheder, stod der vistnok i teksten. (er det ikke noget i den stil de har forsøgt i årevis, med samme tvivlsomme succes som Eniro m.fl.?)

Hvordan det er at overhale Google indenom melder historien ikke noget om. Men det lugter lidt af en dygtig  PR mand fra Krak der har skrevet hele teksten :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
lillebitte Krak kan sku da ikke overhale Google.. Det kan godt være at alt det der med at man kan søge på bestemte områder og sådan for at finde et firma er meget smart og sådan.. Men det kan man sku da også på google ?.. man søger da bare på "tømmer, vejle".. sværre er det da ikke.. Men ja.. Nu må vi se.. "Overhale google indenom" er måske ikke lige hvad jeg vil kalde det..
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Glæder mig til at høre mere.

Tror dog at Kraks folk har fået storhedsvanvid

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, de mangler godt nok at indhente et monster forspring

Jeg prøvede for sjov at lave nogle simple søgninger, og Google var klart bedre.

Jeg synes iøvrigt at Krak burde gøre noget ved deres elendige kortfunktioner. Der er mange andre som er bedre, og hvor man ikke skal klikke sig frem og tilbage. På andre kortsites kan man bare tage fat i kortet og trække i det, men det er stadig for avanceret for Krak. Faktisk har de ikke ændret deres kortfunktioner siden lanceringen, så vidt jeg ved.

Men mon ikke vi kan forvente en lind strøm af telefonopkald fra Kraks annoncesælgere nu hvor de lancerer en ny søgemaskine?

mvh Carsten
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-08-2006 15:12:42 Forfatter: Carsten Jacobsen
Faktisk har de ikke ændret deres kortfunktioner siden lanceringen, så vidt jeg ved.

 

Jo, de har. De ændrede den for 2-3 år siden - det var på det tidspunkt at jeg holdt op med at bruge dem, og gik over til www.degulesider.dk. Det gjorde sig faktisk gældende for hele familien på det tidspunkt, jeg kender ikke længere nogen, der kunne finde på at bruge Krak med den elendige kortfunktion.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. jeg ved ikke rigtigt hvordan man kan kalde det at "overhale" når hele grundstrukturen af søgningen allerede er skod.

Lad os nu bare tage en alm. situation jeg dagligt er i. Feks. jeg vil gerne have en dedikeret server, eller en mobiltelefon Qtek 9100, eller en maxtor harddisk eller eller eller......

Jeg får ikke noget op på kraks, så hvordan kan man "overhale" hvis man ikke et gang er i samme boldgade..

 

Medie stunt så det basker... sorry min mening.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt, jeg havde aldrig lagt mærke til at DGS havde en kortfunktion, fordi jeg har været så vant til Krak. Men det er da 10x bedre, så nu har jeg da INGEN grund til at bruge krak. Deres database er også altid forældet, de er meget længere om at opdatere deres info end DGS.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, for ikke at nævne at siden i sig selv er sløvere en den gennemsnitlige skildpadde engang imellem.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)