Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden store investeringer

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

jeg ville til en hver tid anbefale Martin van de belt, han har lavet min hjemmeside til en god pris og den kunne ikke være bedre.

 

du kan google ham eller søge på amino :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Ligesom Niels vil jeg anbefale dig at kigge på Magento Commerce , der en open-source og gratis webshop løsning

Vi tilbyder design, opsætning, hosting samt udvikling af Magento Webshops.

Du kan besøge MagentoHOST.dk (http://www.magentohost.dk/) for ydereligere information

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Line Falkenberg/www.byfalkenberg.dk -:
Er det muligt at starte en webshop m. betalingsmodul uden de store investeringer?

Det kan du da. En komplet shop bygget på Magento som andre herinde også anbefaler inkl. unikt design, betalingsmodul (med bla. dankort betaling) og hosting i et år.

Alt inkl. 9.995 (plus moms).

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller se mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

DanDomain er ikke et dårligt bud.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

 

Tak for de mange svar - jeg vil straks gå i gang med at udforske nærmere.

De bedste hilsner

Line Falkenberg

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line. 

Du kan også gå i en helt anden grøft og vælge en af de webshops de sælger til ud - eksempelvis dem, der sælger dine ting bedst og aftager størst varepartier, om at de laver et outletsalg med dine prøver og restvarer på deres side. Du kan evt. lade lageret blive hos dig, og selv udsende varene, når ordrene kommer ind i din samarbejdswebshop, eller du kan evt. rykke dit varelager ud til din forhandler og lade dem stå for alt det praktiske. Alt efter, hvordan I vælger at fordele byrden, kan I opdele fortjenesten derefter. 

På den måde, får du et tættere samarbejde med en af dine forhandlere, og du er ikke i direkte konkurrence med dem om handlen på nettet

Du kan evt, også udvælge et par forskellige shops, sende dem en mail om tilbuddet og se, hvem der vil samarbejde under de bedste forhold. Det kan jo endda være, at der er nogen af dem der vil OPKØBE dit restvarelager, samt prøverne. På den måde, får du tømt ud og har slet intet besvær med de resterende varer, og webshoppen (eller den fysiske butik, i øvrigt) har fået varer til en billigere pris, end normalt.

Bare en tanke herfra. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en webshop man vil noget med, hvorfor fremstå uprofessionel med en gratis webshop?

Køb da en standard shop løsning til 10.000 kr eksempelvis!

Der findes mange der udbyder dette her på amino. De penge er tjent hjem via no time. Og hvis de er jeres eget mærke er der endnu bedre grundlag.

Ellers er en Dandomain løsning også ret udbredt, hvor du betaler xx antal kr pr. måned

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Hvis det er en webshop man vil noget med, hvorfor fremstå uprofessionel med en gratis webshop?

Hvori ligger det uprofessionelle med en Magento eller osCommerce webshop? De er jo gratis.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line du kan prøve at kiggge lidt på www.uniquefree.dk det er en 100% gratis dansk løsning baseret på osCommerce. Hvis du er interesseret så skriv lige så skal jeg sende dig et link til download.

Skulle du være interesseret i at få dit eget unikke design kan det også lade sig gøre. Du kan gøre det selv eller betale dig fra det hos mig eller en af de mange andre osCommerce folk. Skriv hvis du vil have refferencer.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Martin fra mbc-design.dk

Held & lykke :-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)