Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden store investeringer

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Hvori ligger det uprofessionelle med en Magento eller osCommerce webshop? De er jo gratis.

jeg hentydede ikke til magento og oscommerce, jeg hentydede til onlinesalg, min fejl jeg ikk fik skrevet det med.!!!

magento og oscommerce er fine løsninger, personligt ville jeg foretrække prestashop eller magento!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Niels:
Hvori ligger det uprofessionelle med en Magento eller osCommerce webshop? De er jo gratis.

jeg hentydede ikke til magento og oscommerce, jeg hentydede til onlinesalg, min fejl jeg ikk fik skrevet det med.!!!

magento og oscommerce er fine løsninger, personligt ville jeg foretrække prestashop eller magento!!

Big Smile Ved det..... skulle blot have det skåret ud

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop er hårdt arbejde, og en webshop passer ikke sig selv. Hvis du ikke tror mig (har haft webshop i 8 år), så lyt evt. til Lea Skov Lindbæk i dette Pottercut. Så hvis du tror, at bare du smider en webshop online, så skal du nok komme af med dine rest-partier, så bør du nok ændre den opfattelse. Medmindre du har rigtigt god tid til at pleje din webshop, så synes jeg, du skal gøre som Lone foreslår og lave samarbejde med en allerede eksisterende shop (der er jo masser, der sælger børnetøj allerede).

Ellers kan du jo evt. prøve at sælge dine varer på qxl.dk eller trendsales.dk.

De bedste hilsner

Molvins

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen,

 

Tak for svar.  Jeg ved godt, at det er hårdt arbejde med en webshop - startede ud med en.

Og Lone, tak for ideen, den er måske slet ikke så tosset!

De bedste hilsner

Line Falkenberg

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Det kommer jo helt an påm hvad du er ude efter. En webshop kan man jo "leje" sig til gennem dandomain eller nogen af de andre store drenge. Her betaler du så for hver mdr. og binder dig vist til nogle mdr. ligesom med et mobil abonnement. Tror de ligger på 400-1000 kr/mdr. inkl betalings moduler.

Se evt her:

http://www.dandomain.dk/produkter/betalingssystem-priser.html?tabsel=3

 

Men typisk er de store virskomheder virkelig dårlige til at hjælpe dig igang, og de er rigtig langsomme til at ændre små ting, og de ved helt sikkert hvad de skal have for det - FOR MEGET!

Vejen frem er at købe en shop, som du har rettighederne fra, gerne et mindre firma, hvor de er mere afhængige af dig end du er af dem, det giver altid en rigtig god motivation for at gøre et godt stykke arbejde.

Det har vi gjort, og så har vi selv forbedret de ting, som de ikke kunne finde ud af. Typisk er et mindre firma villig til at lave nye funktioner, du efterspørger for at gøre deres produkt bedre.

Jeg kan tilbyde dig en webshop + 5 timers søgemaskine optimering af din side + domain + 1 års hosting + opsætning af trustpilot = for 13.500 kr

- eller shoppen alene for 11.000 kr

Leveringstid er på 3-6 uger, og du har mulighed for at godkende et udkast inden du kaster dig ud i noget.

Du kan skrive en mail til mig på: anders@memedia.dk

Held og lykke

Anders Therkildsen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej se her www.besthosting.dk/webshop.htm

 

Med venlig hilsen

Besthosting ApS

 

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line.

Jeg vil da også gerne lige byde ind på denne tråd :-)

Vi kan levere en professionel WebShop med et unikt design til en favorabel pris. Hos os får du en "full-service" løsning, hvor alt er samlet under samme tag.

Se evt. et udvalg af vores referencer her: http://www.e-c-s.dk/Referencer/WebShops

Du er velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud.

Mvh

Morten Aagaard Nielsen

e-c-s danmark

http://www.e-c-s.dk

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen...

Glemte jo lige at oplyse min mailadresse i tilfælde af ønsket om et uforpligtende tilbud :-)

Kommer så her:

mortenAngele-c-s.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)