Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsningen på de danske dagblades problemer..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre ikke lige tiden til den halvee time. Men vælger alligevel at smide en kommentar.

Hvorfor vil du gerne redde dagbladene? Efter min bedste overbevisning bør de såmænd blot indse at de er et forældet medie og derefter tilpasse produktionen til den lille niche de har tilbage og så ellers omlægge eller afvikle deres forretninger til omkostningerne står mål med indtægterne.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

Har desværre ikke lige tiden til den halvee time. Men vælger alligevel at smide en kommentar.

Hvorfor vil du gerne redde dagbladene? Efter min bedste overbevisning bør de såmænd blot indse at de er et forældet medie og derefter tilpasse produktionen til den lille niche de har tilbage og så ellers omlægge eller afvikle deres forretninger til omkostningerne står mål med indtægterne.

Det er en del af min plan, men jeg mener nu godt at de kan fortsætte med at producere deres produkter, som jeg forøvrigt holder meget af.

Dbh Martin

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår ser vi Thorborg Tidende? Du lyder i hvert fald til at være meget passioneret omkring "projektet".. :)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg bryder mig hverken om din dialekt eller dit sprogbrug Smile Smile - og du roder vildt rund i begreberne "artikel" og "annonce", men bortset fra det, så tror jeg, du har fat i noget af det helt rigtige her. Har selv arbejdet lidt i branchen og har mødt en del "dinosaurer".

Og hvorfor vi har kunnet få så mange friske nyheder gratis på nettet, har også undret mig i mange år.

Spørgsmålet er, om de rigtige lytter?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Nu giver du jo alt guldet væk Smile

Selvfølgelig er det måden det skal gøres på.

Din ide er jo vel gennemprøvet på Internettet hos de mest succesfulde entreprenører på Internettet.

Det nye er, at når man tager en taktik i een branche (Internet Marketing) og anvender det i en anden branche (Aviser) så VIL det løfte dagbladene op i jetstrømmen.

Desværre tror jeg, lige som det er gældende for mange store virksomheder, at selv om du serverer opskriften lige under "næsen" på dagbladene, så vil der være så meget indbygget træghed i branchen, at det er nyttesløst.

På den anden side, de dagblade, der forstår det her kommer til at sparke R** Yes

(har hørt hele din historie)

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)