Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supportsystem - hvilke kan du anbefale?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi skal snart til at lancere www.trendfighter.dk internationalt, samt en stor vækst siden vores start, har gjort vi nu syntes at outlook bliver lidt for primitivt, at holde styr på alle vores kundemails. Derfor søger vi lidt et system som kan håndtere samtlige mails fra forskellige lande ligeså.

Er der et system du kan anbefale?

Vi har kigget lidt på supportfighter.dk men syntes det lige bliver en prisklasse for højt, til det vi skal bruge det til. Vi skal være op til 5 brugere på systemet og gerne have online adgang.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Zendesk

Det er simpelt at bruge for dine kunder og har ret avanceret funktionalitet til dig. Og så er det "web 2.0 style". Jeg mener faktisk også at Twitter er begyndt at bruge dem til deres support.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey begge to

Tak for jeres henvendelser, jeg har kigget lidt på de systemer i skriver. Men syntes hurtig de bliver alt for kompliceret, til hvad vi egentlig skal bruge det til. Måske skal jeg bare sætte mig bedre ind i de forskellige systemer, men utroligt det ikke kan blive lidt mere simpelt.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale "smartticket". Det hedder vist noget andet ny, men jeg gætter på at en nyere version næppe er dårligere end den gamle. Vi har brugt smarterticket i mange år og det har en, for os, væsentlig fordel i forhold til alle de webbaserede systemer vi har sammenlignet med - det er mailbaseret :D

Webbaseret er helt fint og du slipper heller ikke for at lave noget oprydning og check/statistik m.m. på hjemmesiden, men smarterticket kan der ud over i dagligdagen køres per email. Kommer der en ticket ind, kan du som "agent" i systemet ikke alene få den ticket tildelt automatisk og automatisk få en kopi på mail - svare du på mailen sendes den til ticket systemet, som så sender den til din kunde.

Min erfaring er, at hvis systemet er baseret på at du skal holde en hjemmeside åben, så dør supporten eller bliver langsom.

Smarterticket kan begge dele - håndtere per email eller via hjemmesiden og det var en 100% afgørelse for os.

Kan køre på et alm. webhotel med .NET og en mssql.

Det hedder smartertrack idag kan jeg se og har også en hosted udgave: http://www.smartertools.com/

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Vi bruger pt. eSupport og det vil jeg gerne anbefale dig: http://www.kayako.com/solutions/esupport/

Du kan jo selv vælge om du vil gøre brug af den fulde funktionalitet, men det væsentligste er, at du kan oprette afdelinger (Support, Bogholderi osv.), sager åbnes, ved at I modtager en e-mail. I kan også selv oprette sager, vælge sagers status  (åbne, afventer eller lukkede) og prioritet. Det er nemt at bruge og til 5 mennesker vil jeg mene det er ganske brugbart. Man kan tilføje noter til en sag, tilføje modtager CC og BCC osv.

Jeg uddyber gerne konkrete spørgsmål, hvis du har nogle.

/Caspar

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Tak for det, jeg kigger lige nærmere på det nu her Smile
Vender lige tilbage hvis der er spørgsmål.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Rene

Vi kan tilbyde hosting og opsætning af Kayako Support Suite.


Der er mere på http://www.kayako.com/


Du er mere end velkommen til at kontakte mig på 28308448


Med Venlig Hilsen


Gitte Maul

Bellcom Open Source ApS


Mobil: 28308448

Email: gem@bellcom.dk

I-net: www.bellcom.dk


Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne bakke op omkring anbefalingen af Kayako eSupport - som ikke er gratis, men billigt. Det fungerer fremragende og det bruges af både store (altså VIRKELIG store) og små virksomheder rundt om i verden.

Det er nemt at lave dansk, hvis ikke oversættelsen til nyeste version findes, og det kan tilpasses dit site 100%.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)