Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tommy Hilfiger Underwear

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

BEImport.

Jeg tror ikke lige sådan et tilbud ligger ude på nettet til offentlig skue.

 

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaja det er jo ikke andet end tom snak :) la mig gætte det næste, et Kinesisk firma har samme tilbud til 2 euro :D :P

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du har ret - der er også en italiener der har forsøgt at sælge dette til os:) HVis dette var lovlige varer var de solgt for lang tid siden.......alle de store detailkæder skriger på dette. Så HVORFOR er varerne ikke allerede solgt for længe siden?

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem siger de ikke er blevet solgt til mig for længe siden ?? Og hvorfor er varerne nu pludseligt ulovlige ?? Jeg prøver bare på at få min forretning til at køre på LOVLIGE veje som altid :)

Jeg syntes du skal stoppe dit whine og holde dig til emnet hvis du er interesseret i partiet..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha der ligger intet parti af denne størrelse i Italien... Sorry men du har fundet en broker og du har tydeligvis ik gennemskuet det.

Men siger navnet Emanuelle dig noget evt?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få det her til at hænge sammen.

Var du ikke ved at starte dit firma op, derfor 2-3 ugers leveringstid på papir på TH.?

Og du må dælme have en rig onkel et eller andet sted hvis du har råd til at have 30000 TH Boxer på lager og du virker ikke til at have travlt med at sælge partiet.. 

Jeg melder mig ud af den her tråd. Det lugter sgu.. 

 

Red Moose

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BEimport:

Hvem siger de ikke er blevet solgt til mig for længe siden ?? Og hvorfor er varerne nu pludseligt ulovlige ?? Jeg prøver bare på at få min forretning til at køre på LOVLIGE veje som altid :)

Jeg syntes du skal stoppe dit whine og holde dig til emnet hvis du er interesseret i partiet..

Hvis de var solgt til dig havde du styr på papirene... Længere er den ik!! Desuden skrev du tidligere at det ik var dine egne varer, så hvordan kan du overhovedet påstå det nu er dine?
Desuden følger du Emanuelles og Rubens måde at handle på, hvilket kun er en ydeligere bevis på at der ik er styr på noget som helst...

Så hva med at lytte lidt til nogle af dem der skriver. Og forresten så er det her partiet fra Indien, som sælges med en Hilfiger PO som er annulleret. Har du overhovedet overvejet ægteheden af denne PO og reglerne for import til EU?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Fashion seller - lige nøjagtig. Kender kun én Emanuelle og han ved ikke hvad han laver. Dette parti suser rundt på mail.....jeg ved ikke hvem der har disse varer. Men jeg ved at hvis de var ok var de solgt for længe siden:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

startex:

Til Fashion seller - lige nøjagtig. Kender kun én Emanuelle og han ved ikke hvad han laver. Dette parti suser rundt på mail.....jeg ved ikke hvem der har disse varer. Men jeg ved at hvis de var ok var de solgt for længe siden:)

Kan kun give dig 2000% ret... Manden sender alle tilbud uhæmmet rundt, om det er ægte eller ej... Men det tog da os sin tid før vi fik bekræftet at det var sådan tingene hang sammen, selvom jeg havde luret det fra starten ;D
Og ja i Tyskland ville det tage 2 timer at sælge lortet med alt iorden... Hvorfor mon partiet stadig er til salg på 3 mdr? Gæt evt selv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe grineren, er der ikke andre der vil kommentere i denne OFF topic  ??

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)