Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viden og Kompetence - netværk for iværksættere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Hermed lige en opfordring til alle iværksættere og selvstændige i Trekantområdet. Selvfølgelig også til dem, der gerne kører lidt længere....

For iværksættere, selvstændige eller andre med lysten til at starte virksomhed afholdes der netværksmøde onsdag d. 27. maj 2009, kl. 17.00 – 19.00 på Gram Slot, Slotsvej 54, 6510 Gram, af netværket Viden og Kompetence – Netværk for iværksættere.

 

Dette mødes indlæg er:

Gram Slot – fra ruin til fyrtårn!

Hvordan kommer man på den idé at købe et slot? Og så et der ikke har været beboet i 30 år? Hvordan får man sat økonomi på sådan et projekt? Og hvordan får man pengene hjem? Hvilke tanker gør man sig, når man flytter hele familien fra forholdsvis trygge rammer til et livsstilsprojekt? Og findes der spøgelser på slottet?

Det er nogle af de spørgsmål som Svend Brodersen, tidligere byrådsmedlem i Kolding, økologisk landmand og nu slotsejer gerne vil besvare på vores næste netværksmøde. Han stiller lokaler til rådighed til vores netværksmøde, og vil også gerne vise os rundt på slottet. I vedlagte fil kan I læse lidt om slottet, ellers finder I yderligere info på www.gramslot.dk.

Ud over ovennævnte indlæg, vil der være rig mulighed for at møde nye mennesker og udvide dit netværk.

Husk at medbringe rigeligt med visitkort og tag gerne en ekstra gæst med. Vel mødt!

Pris incl. foredrag og mad 50 kr. Betaling senest mandag den 25. maj.

Se mere på hjemmesiden: www.vknet.abservices.dk

Online netværk er et godt værktøj, men prøv også de fysiske netværk - det rykker!

God vind derude -

Morten

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Ser ud til at være et kanon arrangement I har fået stablet på benenen, hvis jeg boede nede i trekantområdet ville jeg deltage i arrangementet.

Kan bestemt anbefale iværksættere at deltage i sådan et arrangemnet. "Da netværk rykker", selvom det er forskellige brancher man kommer fra, er der somregel altid noget man kan tage med hjem og bruge.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men håber da, at der er et netværk på de kanter også - ellers må du jo starte et ;o)

 

Det er helt rigtigt det du skriver. Det er i hvert fald den erfaring jeg har gjort mig.

Det man kun skal holde sig for øje er, at man ikke kun deltager i et netværk for at tage, men også give. Som hovedregel kan det siges:

Hvis du giver uden tanke for at skal have - vil du få mindst dobbelt så meget igen.

Mvh.

Morten

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg kommer oppe fra Skive, og er med I flere netværk heroppe. En del med det lokale erhvervskontor, hvilket giver utrolig meget. Og det er helt rigtigt at det ikke skal være netværk for netværkets skyld. Men kommer man med åben indstilling, og klar til at hjælpe. Så giver det meget den anden vej. Det er lidt som her på Amino.

Så nystartede og etablerede virksomheder kan bestemt anbefales at deltage i sådanne arrangementer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)