Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af store pakker fyldt med luft

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger kofangere, skørter og spoilere til biler.

I dag fungerer det sådan at kunden bestiller ved mig og kofangeren sendes direkte fra leverandøren og hjem til kunden.
Fordele: Der er kun 1 gang fragt
Ulemper: Det tager ca 4 uger.

Jeg har så overvejet at tage en del kofangere hjem og så kunne tilbyde kunden (næsten) dag-til-dag levering.

Men det giver mig en ekstra udgift som faktisk er ret stor. Det koster 300-700 plus moms for at få sendt kofangeren indenrigs, et beløb der direkte skal lægges oveni prisen eller trækkes fra avancen.

En kasse er typisk 180x60x60cm og den vejer 9-12 kilo. Det ER faktisk næsten kun luft der er i kassen.

Hvad ville I gøre i min situation og hvem ville I bruge til at fragte skidtet?

Er det i det hele taget en dum ide at tage tingene hjem på lager og derved kunne tilbyde hurtig levering?

Dét med de høje fragtpriser synes jeg ikke lige at kunne se løsningen på... :-(

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formoder at de 4 ugers leveringstid er noget med at det kommer langt væk fra i det fjerne østen eller noget i den stil?

Hvad vil det koste at få det leveret med en hurtigere fragtmetode?

Så kan det jo være du i stedet kan betale din leverandør de 3-700 kroner ekstra for at levere hurtigere til din kunde, så slipper du for det likviditetspres der er ved at have et lager du måske ikke har det store salg i, og leverer samtidig varen til kunden rimeligt hurtigt

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Nej problemet er her at man først laver det når jeg bestiller det, så en hurtigere transport-tid hjælper ikke på problemet, desværre. 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rene

Vi kan bestemt gøre det noget billigere end de priser du oplyser her, vi har transporter i det meste af danmark i løbet af ugen, og kommer f.eks. til sjælland dagligt. kontakt os hvis det er noget vi skal kigge lidt nærmere på.

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke hente noget volumenrabat hvis du bestiller eksempelvis 10 af gangen, der kan opveje for den øgede udgift til fragt.

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfra i verden for du hjem. evt. hvor mange af gangen. hvis skal gi dig en god pris

www.iks-logistik.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeg ville prøve at tage kontakt til:

Concept - Connection ApS
Agerskovvej 20
8362 Hørning
Tlf. 70 70 10 55 / Fax 70 70 10 56

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Giv os et kald på 60 710 700, vi har flere muligheder for at hjjælpe dig

 

Mvh.

 

Easy Kurer

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian - du må meget gerne regne på et par eksempler.

En pakke på 180 x 70 x 60cm der vejer op til 20 kilo og skal fragtes fra 9800 Hjørring til  feks.

1) Esbjerg
2) København
3) Bornholm

Så har jeg noget at sammenligne med....

Thomas - Jo det kan jeg sikkert godt, men jeg skal stadig have fundet ud af hvordan jeg får det sendt fra mit lager til kunden uden det løber op i en bondegård. 700 i fragt er meget (også procentvis) når en kofanger har en udsalgspris på 3500,-

Vierhurtigst - Du må meget gerne lave en pris på ovenstående som jeg også skrev til Christian

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg kan se at vi allerede er nævny i denne tråd, og tak for det til meddeleren ;-)

Vores virksomhed beskæftiger sig udelukkende med dette område.

Vi tilbyder levering til private kl. 15 - 21, lagerhotel, totalløsninger o.s.v., og via vore en af vore samarbejdspartnere kan vi muligvis også hjælpe dig med at få varerne hjem fra udlandet.

Jeg vil gerne kigge på dit projekt, og muligvis lave en fornuftig løsning til dig.

Jeg kan kontaktes på tlf. 70701055, eller via mail på anv@concept-connect.dk

Med venlig hilsen
Andy Villadsen
Concept- Connection
Agerskovvej 20
8362 Hørning

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CONCEPT - CONNECT’s forretningsidé er  under eget varemærke at markedsføre og sælge logistik- og
administrationsløsninger til
iværksættere eller etablerede virksomheder, som ønsker at tilbyde
eller allerede tilbyder produkter
direkte til private.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)