Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overførsel af Link Juice

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har lige sat et link katalog op på mit domæne - ewo.dk/links. For at give link kataloget en mere cachy URL har jeg købt domænet ewolinks.dk og viderestillet det til adressen ewo.dk/links.

Når jeg så skal ud og markedsføre mit katalog - altså skaffe nogle backlinks for at forbedre Pagerank - kan det så godt betale at skaffe links til domænet ewolinks.dk eller bliver linkværdien ikke overført til ewo.dk/links?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt. redirecter du ewolinks.dk til ewo.dk/links med en 302 redirect, og den overfører ikke linkjuice. Hvis du ændrer viderestillingen til en 301 redirect vil der blive overført linkjuice. (almindeligt antaget med en vis dæmpning).

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Amino er også et godt sted at markedsføre sig. Jeg er ihvertfald opmærksom på dit linkkatalog nu, og har tilføjet en af mine sider. Håber du vil godkende den.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Frank - så fik jeg det på det rene.

Men har jeg så overhoved nogle muligheder for at få overført linkværdi fra ewolinks.dk til ewo.dk/links uden af betale for hosting til ewolinks.dk (og så kan det selvfølgelig slet ikke betale sig at have link kataloget på subdomænet)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal hoste ewolinks.dk for at du kan 301 redirecte det. Så hvis du ikke får det hostet kan du heller ikke overføre linkværdi.

Hvis ewolinks.dk redirecter til ewo.dk/links får du nok svært ved at få det optaget i linkkataloger, og så er spørgsmålet hvilken fordel du egentligt får ud af domænet.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Jesper. Du har også ret med hensyn til at få det optaget i andre link kataloger.

Har bestilt hosting til domænet nu.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)