Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se min virale reklame.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Solrød Str.
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er i fuldgang med mit speciale som tager udgangspunkt i min viral reklame. Den er produceret med en medstuderende på Multimediedesigner udd. 46h  

Vil være super taknemlig hvis jeg kunne få noget råd og vejledning mht. seeding strategien.

launched reklamen på Youtube i går. Håber i har tid til at kigge og give mig noget respons, evt. hvad vi kunne havde gjort anderledes.  

Alle former for feedback bliver modtaget med dyb respekt. :)

 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Shit, jeg ved ikke hvad "seeding strategi" er, men jeg personligt gik fra irritation over jeres idioti på en motorvej, til chok over nedkørslen, til beundring over at i kunne give mig det chok. I vakte ihvertfald følelser hos mig, irritation, chok og beundring :)

"Godt lavet" er det jeg kan byde ind med og rent viralt vil jeg sende linket til nogle andre for at se den.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Whoa! Satme en nice reklame! Bare sådan nogle ville blive vist på tv3 istedet for den nye rynkecrem med anti-oxidanter! Stick out tongue

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ffs .. jeg fik da også lige et chock der siger spar 2.. godt lavet at 2 kommer igennem og den tredje næsten.. man får lidt den fornemmelse at man gerne lige vil give ham en flad for at prøve sådan noget ufornuftigt, og så sker det bare. Plop.. og fornemmelsen af "hold kæft nogle idioter" går over i "han er sgu død man.. hvad gør vi nu". Fed afslutning med at man lige får løst gåden i slutningen at det er en reklame om hvordan man ikke gør.. måske ville jeg gøre det enda lidt mere tydeligt.. 

Ja .. den er god og jeg ville nok også sende den videre til nogle der ikke har hjerte problemer :) alt i alt Yes

Mvh

Markus

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

du skulle lave det som om i lavede race i "Tunellen" og en af jer tabte så udfordre han den anden til en tur over motorvejen

& splash...

men er mere spændt på hvordan omverdnens respons er til denne kampagne...

 

Jens

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vist den til mine venner, som alle troede på "pov" og amatør-effekten, og derfor også fik et chock.

Håber den får ben at gå på hurtigt :-)

 

Hilsen "Ham der blev kørt ned"  

Fra Solrød Str.
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er glad for at høre din positive tilbagemelding og vil bare blive eksra glad hvis du smed den videre til et par venner! :)

tak!

Fra Solrød Str.
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt i gider og smide lidt feedback til mig... jeg tager alt respons med respekt og arbejder videre derfra! ;D

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed reklame :P

Jeg kan dog ikke helt se, hvad der sker i 0.48...

Fra Solrød Str.
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Han hopper af bolden som bliver ramt af af den første bil og derefter flyver ud af billedet. Meeeen ja, går lidt stærkt! ;)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)