Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Php i stedet for html

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan sige om det gør en forskel om ens indgangside er i php eller html, søgemaskine-wise? Alle de samme meta-tags og tekster vil være i php-filen, men kan google eksemplevis bedst lide html.

Hilsen Eva

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Eva

Det tror jeg ikke du skal være bange for!

PHP er jo et server side sprog, hvilket betyder at det bliver udført på selve serveren. For browseren ser det derfor ud fuldstændig som almindelig HTML. Jeg er overbevidst om at det samme er gældende når googlebot kommer forbi! De fleste hjemmesider er jo i PHP eller ASP, da man jo ikke rigtig kunne forestille sig sider som facebook, amino etc. lavet i HTML ;)

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PHP bliver "lavet om" til normal tekst. DVS. at for clienten vil det være samme output.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eva

Det har absolut ingen forskel overhovedet... Du kan kalde dine html-baserede filer for .eva, og hvis du blot sikrer dig at der er korrekt output fra dem vil google indeksere dem.

Jeg vil dog ikke råde dig til at kalde dem andet end almindeligt anerkendte filnavne, mange læser filnavne i søgeresultater og vil undlade at klikke hvis det ser mistænkeligt ud.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene, indexsiden kan jeg godt selv bygge om til php, men det kan jo være jeg får brug for hjælp til mere komplicerede ting.

Hilsen Eva

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Janno Damgaard Lassen:

Jeg vil dog ikke råde dig til at kalde dem andet end almindeligt anerkendte filnavne, mange læser filnavne i søgeresultater og vil undlade at klikke hvis det ser mistænkeligt ud.

Det kommer an på hvad man kalder dem. Men muligheden er også at man kan lade vær med at have en filendelse. Det kræver blot lidt arbejde på serveren før det er ordnet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Niels

Jeg vil ikke anbefale at køre uden filendelser, for det får bl.a. Google til at vurdere URL'en som et directory. Også selv om det ikke er tilfældet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Jeg vil ikke anbefale at køre uden filendelser, for det får bl.a. Google til at vurdere URL'en som et directory. Også selv om det ikke er tilfældet.

Hej Thomas

Men hvis der ikke er filendelse, så vil det jo kun blive betragtet som et directory i 1 led. Jeg kan godt se problemet hvis det er i flere led.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)