Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om dette navn - eller har du andre gode forslag?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at opstarte en webshop, hvor jeg skal sælge skateboards og udstyr til skateboarding samt t-shirts.

Jeg tænkte på navnet "Street Ape" og så have en skatende abe som logo, som jeg så også kunne bruge til marketing. Jeg vil gerne have hjælp i form af nogle tilkendegivelser af om dette er et godt navn? Eller har I andre forslag til et navn til en skateboardwebshop, som også sælger t-shirts som kan bæres af "ikke-skatere"?

Jeg håber, I kan hjælpe mig.

Mvh Jesper 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke til abe ideen syntes bare ikke det svinger for hvis man skal se sig selv som noget tror jeg da hellere jeg vil være en street wolf

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Brønshøj
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes "Monkey" lyder bedre end "Ape"

http://superolivia.dk - Få din indkøbsliste på mobilen

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mere med Thomas, wolf, tiger, lion eller et eller andet sejt dyr, hvis det da skal være et dyr.

Uden at have undersøgt om navnene er ledige ville street fighter, skater king eller lignende nok også være mere motiverende og "respektabelt"...

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med GoApe,

 

Så har du din abe med, og så er jo slang for 'go crazy'. Jeg syen det lyder ret fedt til den slags butik. Smile

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er fan af idéen om aben, ville foreslå slang udtryk for "abe", men kan ikke lige komme på et.

Dog lige et spørgsmål: Findes der ikke et tøjmærke med abe som logo? Er næsten sikker på det, men kan ikke komme på navnet...

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk Street Ape lyder som et rigtigt godt navn - hvis logoet er designet godt, kan det let signalerer friskhed og frihed - gode værdier i forbindelse med skate/street.

Hvis du har fokus på skating ville jeg dog måske tage det ord med i hjemmesiden - både af SEO hensyn, men også fordi det er vigtigt at signalere til brugeren hvad siden handler om.

SkateMonkey, SkateApe, SkatyApy whatever :) prøv dig frem, men jeg synes faktisk slet ikke det du selv har fundet på er så tosset :)

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes også at street monkey lyder bedre.. med hensyn til wolf, tiger osv, kan jeg slet ikke forbinde disse dyr med noget der har med at skate at gøre.

 

Just my 50 cent

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, street ape er virkelig et fedt navn. Hvis du blander "seje" navne som lion, wolf eller tiger ind i mister du fuldstændig det der er street i det navn..

Mener der er en kendt hollywood RNB sanger der har et tøjmærke der hedder ape.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg supplere, mærket hedder "Bathing Ape" og RNB sangeren hedder Pharrell.

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)