Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerens hotteste markedsføring!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er.

 

Casper Blom (Amino) & Jeg er gået sammen i et projekt omkring markedsføring på og omkring Roskilde Festival 2009.

 

Det drejer sig om salg af reklamepladser på kildevand som uddeles gratis i Roskilde By og på og omkring Roskilde festival. (uge 26 2009). På hver kildevandsflaske vil der blive 6 reklamepladser. Der tages højde for, at virksomheder som er i direkte konkurrence med hinanden, ikke kan reklamere på den samme kildevandsflaske.

 

En reklame koster normalt (se amino rabatter nederst)kr. 2595,- ekskl. Moms. Denne reklame vil blive trykt 1680 gange og uddelt til 1680 forskellige personer. På denne måde kan din virksomhed sprede et budskab eller brande virksomheden på en nem og billig måde.

 

En reklameplads måler ca. 3,5 x 5 cm.

 

Omkring uddeling: Kildevandsflaskerne vil hovedsageligt blive uddelt af unge mennesker i alderen 16-22 år. Hvis din virksomhed særligt henvender sig til det mandlige segment, kan der laves aftale herom, at jeres vandflasker kun bliver uddelt af unge kvinder (Det sælger). Vi er meget fleksible. Skriv til os og vi finder ud af noget – intet problem der!

 

Selve kildevanden er af høj kvalitet og kommer fra Tyrkiet.

 

**

 

Vi har lavet 2 tilbud til jer på amino.

 

Markedsføring på 1680 flasker: 2395,- 

 

Særligt Aminotilbud = markedsføring på 840 flasker: 1395,-

 

Alle priser er ekskl. Moms og inkl. Pant, opsætning af tryk mv.

Ingen skjulte omkostninger!

 

 

 

Tilbuddet løber omkring 3 uger, da alt skal være færdigt til festivalen.

 

Vi har opsat en midlertidig hjemmeside som kan findes på www.laerogleg.dk/reklamekilden/index.htm

 

Alle spørgsmål bedes rettes her i tråden. I er også velkommen til at kontakte: J-friis@hotmail.com

 

Glade hilsner,

Caspar Blom & Jacob Friis. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle selvfølgelig stå: 

Glade Hilsner, 

Casper Blom & Jacob Friis Pedersen

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Hvad hvis i ikke når at uddele alle flasker? Får man så penge retur?

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal nok nå, at uddele alle flasker. Der er taget højde for hvor mange flasker vi realistisk kan afsætte. Skulle der mod al forventning være flasker tilbage, vil disse blive uddelt andetsteds. Selve festivallen varer en uge, og der burde være god tid til at uddele alt dette. Vejret spiller selvfølgelig også en stor rolle, men er det sådan at vi står med 1 palle vand tilbage efter festivallen vil disse blive uddelt på strøget.. Så der garanteres, at alle uddeles og vi giver garanti for dette i form af billeder osv. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede ikke at det var så dyrt at få lavet vandflasker med reklame på.

Men det er måske på grund af at i står for at dele dem ud??

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Vi står for det hele. Og kan ikke se hvorfor det er dyrt. En virksomhed kommer af med langt større summer hvis de selv skal have trykt en palle kildevand og have denne uddelt.

Det er bare en ydelse vi tilbyder virksomheder som ønsker at brande deres navn / virksomhed ved at "sponsorere" gratis vand til "forbipasserende" mennesker. 

Men syntes da ikke det er dyrt for 1395 at sprede mit budskab til 840 mennesker.. Set i forhold til hvor meget virksomheder bruger af reklamepenge på google osv. Er det da godt givet ud. Det tager trodsalt længere tid, at drikke 0,5 liter vand, end at trykke på en mus Smile

Beklager hvis i ikke kan se ideen i det. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Friis :

 Det tager trodsalt længere tid, at drikke 0,5 liter vand, end at trykke på en mus Smile

 

Hej Jacob,

Det er rigtig, men for hver flaske man får reklame får man til cirka samme pris som et klik fra google adwords.

Så kan vi så stille det op og se hvilken en der mest værd. Lad os tage eksempel med Kurt og Peter Big Smile

Kurt søger en flot halskæde til sin kæreste og søger så på google "halskæde til kæreste"
Her finder Kurt så frem til min hjemmeside, - jeg ved han ønsker at købe en halskæde og så skal jeg så bare overbevise ham om det skal være hos mig.

Peter skal på druk en uge. Han er tørstig og kan godt lige trænge til en vand, søde Casper Blom kommer så og spørger om han vil have en gratis vand.
Om Peter så husker min halskæde butik efter en uge lader vi stå..

Men ja det er da et godt tilbud Wink

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu på ingen måder ment som kritik, jeg syntes iden er genial, ingen tvivl om det!!

Og du har helt ret i at det er en rigtig god måde at komme ud med reklame på, jeg havde bare selv tænkt på at få lavet vandflasker med reklame på her til sommer, og uden at ha undersøgt det, troede jeg det var billigere at få lavet. Så det var kun fordi det kom lidt bag på mig.

Men det lyder super det du tilbyder. Smile

 

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er en e-handelsside måske heller ikke den mest oplagte afsender af en flaske vand? 

Der er noget du har misforstået.. Der er tale om virksomheder som vil brandes. Der er tale om virksomheder som i en forstand tilbyder et produkt/ydelse som helhed og ikke bare et enkelt smykke..

Jeg vil ikke forsvare hvorfor det er en god idé, for det er det.. Det er bare om nogle kan formå at udnytte denne reklame fornuftigt ? Og det er jeg sikkert på jeg kan. 

Men igen, en flaske vand varer længere end et klik med en mus. Og du skal tænke på, at selvom en person klikker ind på en side.. er det måske kun 10 ud af 100 som klikker som konverteres til rigtige kunder.. Så dit eksempel virker ikke efter hensigten, 

men der var ikke anledning til diskussion.. Jeg forsøger faktisk at sælge en ydelse :) 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob, det super du sælger, det faktisk et ret godt tilbud, man får jo uddeling og det hele med.

 

Jacob Friis :

men der var ikke anledning til diskussion.. Jeg forsøger faktisk at sælge en ydelse :) 

Amino er en debat.

Du kan ikke sælge noget her uden der kommer en debat ud af det Smile - Ellers skal du tage fat i Simon her fra Amino, han kan nok sælge noget reklameplads.

 

 

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)