Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af bil styling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hej jeg har leget med tanken om at starte en internet virksomhed med mulighed for efterfølgende at åbne en butik eller flere. men har brug for nogle hjemmesider hvor jeg kommer i kontakt med forskellige bilstylings fabrikanter feks. sparco og rieger?

 

mvh martin svendsen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at tage fat i Kim Sand, han er ved at starte Styling.dk
Tilmeldt 6. Aug 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
okay hvordan får jeg fat i ham? er ny på siden så ved ikke hvordan jeg kan komme i kontakt med andre
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Bare lige en "værdiforøgende" idé til dig. Jeg har flere stylingfirmaer som kunder og der er mange, der gerne vil have noget personligt eller standard folietekst /-motiv på dytten. Tag kontakt til et skiltefirma og få lavet en aftale om at de leverer udskåret folie til dine kunder via drop shipping og hvor du tjener avancen. Hvis du er interesseret, så kan jeg sagtens hjælpe dig på det punkt. Eller find et skiltefirma lokalt for dig.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Han er her:
http://www.amino.dk/idealbb/profile/myprofile.asp?userID=1533


Klik på kommuniker og der kan du sende enten mail eller Privat besked (PB) via amino!

Tilmeldt 6. Aug 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
hej mange tak for hjælpen jeg har tænkt mig at vente ca 1,5 år til jeg bliver 19 har snakket med min storebror om at vi lavet et firma sammen men jeg takker for råd og vejledning, peter tak for råd og vejledning :-)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)