Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger salgskontakter, retailers, fabrikanter, til cykellås med fingerprint lås

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Vi (mig og nogle kinesiske venner) er ved at udvikle en cykellås der bruger fingeraftryk som låse mekanisme. 

Vi har en prototype som jeg kan fremvise indenfor 2 måneder. 

Jeg søger kontakter til cykel fabrikanter eller retailers der synes sådan et produkt kunne være interessant. 

Jeg er ikke ejer af produktet, men blot formidler. 

Skulle nogen have fattet interesse så kontakt mig gerne på stigcq @ yahoo dot com

Vi søger ikke investorer, men købere/distributører. 

vh

Stig

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå jeg var lidt for hurtig i første besked. De søger faktisk investorer. De har selv en plan om at bruge indiegogo, men en mulig investor virker i mine øjne som en bedre ide. Gerne en investor med salgskanaler. 

Prisen for en prototype, som de selv betaler og udvikler ligger på 100K. For at producere første 5000 styk snakker vi en halv til 1 million. Selvklart billigere stykpris efter første produktion. 

Jeg har en bunke facts om produktet hvis nogen vil høre mere. F.x. bliver det nok kombineret med en nøgle lås for det tilfælde at elektronikken skulle fejle. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke til at du er opmærksom på at låsen skal være godkendt før danske forsikringsselskaber vil acceptere den. Iøvrigt bør du nok tjekke om låsen kan holde til det hårde danske vejr ( regn, is og salt)

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er jeg skam opmærksom på:

https://varefakta.dk/forbruger/varer-med-varefakta/cykellase-godkendte/

Men kræver jo en prototype klar før sådan en godkendelse. 

Mine venner ønsker at bruge bedste kvalitet komponenter, f.x. opladeligt batteri der kan tåle hårde frostgrader. Den ene af mine venner har arbejdet 13 år som programmør for stort verdenskendt firma, så jeg tror ikke han går på kompromis med kvaliteten. 

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan yderligere nævne at låsen stræbes mod at være vandsikker, ikke blot regn, men at den kan sænkes ned i en spand vand. 

Jeg har et datasheet tilgængeligt nu, mangler dog oversættelse til engelsk, får jeg en af de kommende dage. 

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu sat i gang med udvikling af prototype/sample. Det kommer til at gå hurtigt. 

Vi har oprettet firma i Shenzhen, det firma vil være fokuseret på "smart products", ikke kun cykellåsen. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

stigeb:
stræbes mod at være vandsikker, ikke blot regn, men at den kan sænkes ned i en spand vand. 

Nu er der jo nok ikke så mange der nedsænker deres cykel i vand - så hvad er ideen med det ?    

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

stigeb:
stræbes mod at være vandsikker, ikke blot regn, men at den kan sænkes ned i en spand vand. 

Nu er der jo nok ikke så mange der nedsænker deres cykel i vand - så hvad er ideen med det ?    

Et produkt der kan tåle at sænkes i vand er mere vandsikkert end et produkt der kan tåle regn. Så hvis produktet kan sænkes i vand er det mere vandsikkert og holder høj standard. Noget du netop kommenterede på i din første kommentar. 

Jeg har et oversat datablad nu. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

stigeb:
Noget du netop kommenterede på i din første kommentar. 

jeg skriver vejrbestandig i forhold til regn, is og vejsalt. hvor salt  kan være meget stadeligt hvis man vælger de forkerte materialer.  Hvad hjælper det at låser er "vandsikret" hvis den korrodere af det hårde danske miljø?

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu lever vi jo ikke i halvfjerserne eller firserne mere. Jeg har ikke set meget til "det hårde danske miljø" de sidste par år. 

Derudover selvom der saltes på vejene er det da ikke sådan at ens cykellås bliver overdænget med salt. Min egen kædelås sidder under min saddel og er temmelig beskyttet af min gode bagdel mod vand og whatever når jeg cykler. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)