Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konverteringsoptimering - problemer med Scannet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til konverteringsoptimering

Vi har nu drevet vores online shop med salg af golfudstyr gennem nogle år på ”hobby niveau” men kunne nu godt tænke os at gøre det til en levevej og for at det skal lykkedes har vi behov for at vores konverteringsprocent bliver markant forbedret. Vi har de sidste 6-9 måneder forsøgt med nyt logo / layout i vores webshop og valgte for knap 3 måneder siden at få hjælp til at optimer vores Adwords og få Analytics til at køre ordentligt – vi har en Scannet shop og valgte at gøre brug af et tilbud fra Scannet om optimering af Adwords og korrekt opsætning af Analytics – vi står nu næsten 3 måneder senere og det eneste vi har opnået er:

Analytics fungere fortsat ikke korrekt – der mangler omkostningsdata og koblingen til Adwords – der kommer transaktionsnr. ind, i stedet for hvilke varer som er solgt.

Adwords – det er først for knap 2 uger siden vi begyndte at få konverteringerne korrekt ind – men de har endnu ikke optimeret på ord / sætninger – de kører på en ”standard” pris pr klik.

Er der andre som har oplevet lignende hos Scannet ?

Vores shop er www.golfshoppen.com og er der nogen som har forslag der kan være med til at forbedre vores konverteringsrate som er meget lav – hører vi meget gerne fra dig.

På forhånd tak for hjælpen

M.v.h.

Golfshoppen.Com

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale jer at tage fat i http://www.redeluxe.dk/, det er sådan noget de besæftiger sig med, og de er super dygtige til det :)

Casper.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har bedt dem om, og betalt for, at de sætter AdWords og Analytics korrekt op, så de to "snakker" sammen, og det ikke virker, så bør du fortælle dem at de enten må ordne det, eller betale pengene tilbage. Man kan ikke tage penge for et stykke arbejde man så ikke udfører!

Og det KAN GODT lade sig gøre. Vi har koblet masser af konti sammen, men indrømmet det kan godt være lidt bøvlet - men det må man gå ud fra at de ved, når de påtager sig opgaven.

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deMib

Tak for dit hurtige svar - jeg ved godt at det kan lade sig gøre og har rykket dem for at få tingene på plads - men løber ind i den ene undskyldning efter den anden.

Jeg har efterhånden selv fået læst rigtig mange artikler omkring Adwords - Analytics og SEO - så overvejer selv at stå for vores Adwords m.v. igen - men vil gerne have Scannet til at færdiggøre den opgave jeg har betalt for.

Jeg er igang med at læse din bog SEO 2.0 (i første omgang light versionen) - det er kanon læsning og regner med at købe den fulde versionen inden længe.

Fortsat god dag

M.v.h.

Golfshoppen.Com

 

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg er igang med at læse din bog SEO 2.0 (i første omgang light versionen) - det er kanon læsning og regner med at købe den fulde versionen inden længe.

Tak! :)

Blot til information for andre der læser dette: Når min shop åbner (når PBS får godkendt den ...), så kan man dels købe den fulde version af bogen der, og dels downloade en gratis light version. Den light version som en del allerede har fået er en særlig version, der kommer sammen med Martin Thorborgs nye ePusher. Den har faktisk lidt flere sider, end den almindelige light version - det er en særlig bonus til ePusher kunderne :)

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfshoppen:
Er der andre som har oplevet lignende hos Scannet ?

Jeg har oplevet lignende "bump på vejen" med Scannet tidligere, men det er altså næsten 2 år siden... Tilgengæld kan jeg anbefale Valtech, som er Analytics Certificeret bureau eller Jacob fra Deducta, som er Analytics Individual Qualified (IQ). Ja og så går jeg rimelig stærkt udfra at Mikkel også har styr på det (deMib that is).

Og forhåbentlig om en måneds tid eller to når jeg har fået taget mig sammen til at gennemføre IQ eksamen - mig Wink

Golfshoppen:
Vores shop er www.golfshoppen.com og er der nogen som har forslag der kan være med til at forbedre vores konverteringsrate som er meget lav – hører vi meget gerne fra dig.

Jeg vil foreslå at du kigger lidt på Website Optimizer (men først når du HAR fået styr på dit ovenstående problem) og tænker over landingpage tests. Jeg har gode erfaringer med en del kunder (godtnok andre brancher), hvor vi har øget konverteringsraten.

Søren J ;o)

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)