Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fragt fra Tyskland til danmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Da vi snart åbner vores tyske lager op i Handewitt (flensborg) og har hørt fra nogle at de kan få léveret billige pakker til danmark via nogle tyske selskaber vil jeg gerne hvis disse personer gad kontakte os, da jeg indtil videre ikke har været i stand til at finde noget der er billigere end post dk. Det skal siges at det er 98% privatpakker vi sender ud.

 

Hvis der er andre firmaer som ligger i Flensborg / Handewitt området og ønsker at få deres varer afhentet af postdk kan de også kontakte os, da jeg er bange for at postdk vil til at tage penge for at hente vores varer, selvom vi blev lovet det modsatte. Nu her siger de at alle dres biler i flensborg området er fuldt booket så de skal hyre en ny for at hente vores varer.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. det tyske postvæsnet. Deutsche Post.

 

Du skal dog være opmærksom på at det ikke er tilladt at sende post(breve), som er produceret i Danmark ud af landet for at sende det ind igen - Det hedder monopol.

 

Men så længe det pakker, burde ikke være et problem.

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Jeg tror ikke at der er nogle der kan gøre det billigere end Post Dk når det er så mange privat pakker

 

Men et bud kunne være GLS - Jeg mener det er et tysk pakke trans firma

 

 

Jeg ved godt at det ikke er et særligt brugbart svar - men jeg skriver også mest fordi at jeg er nysgerig efter at høre hvad de private pakke trasnsporter tager for forsendelserne

 

 

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sydbolig, vil lige høre om I stadig bakser med post og pakker til det danske marked...

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der er styr på at postdk henter vores pakker, så ingen problemer længere :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)